Samsung показа ново поколение дисплеи за бизнес нужди

Samsung Electronics демонстрира най-новите си разработки на B2B дисплеи, които включват широкоекранни дисплеи (LFD) и Hospitality TV. Te бяха представени под шапката „Връзка с твоя бизнес” по време на изложението ISE 2012, което се провежда между 31 януари и 2 февруари.

Новите LFD дисплеи, които компанията представя на ISE включват модела OL46B – тънък и безшумен дисплеи за външна среда, създаден за да издържа на голяма температурна амплитуда – от -30 до +40 градуса по Целзий. Този продукт е подходящ за реклама по време на спортни събития, стадиони и конферентни центрове.

Сериите дисплеи за полу-външна среда SL46B предлагат модели със завладяваща картина с висока резолюция за витрини на магазини и големи търговски центрове.

Новият 65 инчов LED LFD ME65 привлича вниманието с високо качество на картината. Това, което го отличава е способността му за секунди да се превръща в тъчскрийн дисплей. Просто трябва да се натисне предпочетената функция и да се добави USB кабел.

MagicInfo-i Solution, уеб базираното софтуерно решение на Samsung за различните видове LFD дисплеи, позволява на потребителя да управлява едновременно около 3000 свързани звена. Благодарение на лесното осъществяване на връзка между смартфоните Samsung Galaxy S и таблетите Galaxy Tab, потребителите могат да ги използват за наблюдение и управление работата на LFD екраните.

„Samsung стимулира световния LFD пазар с производството на най-добрите продукти и уникални решения, за да задоволи нуждите на своите клиенти”, заяви Jeong-Hwan Kim, senior vice president of display sales & marketing team at Samsung Electronics. „Полагаме максимални усилия, за да предоставим цялостни решения, които са комбинация от иновативен хардуер и софтуер и очакваме да запазим лидерството си на В2В пазара”.

Други дисплеи и решения, които Samsung предлага на бизнеса:

– Следващо поколение SUR40 – маса с мултитъч дисплей, създадена от Samsung и Microsoft. 40-инчовият LCD дисплей разпознава пръсти, ръце и обекти на екрана, посредством 52 точково отчитане и технология за сканиране на обекти. Тънкият LFD ще намери приложение в магазини, банки, здравни центрове. Списание Popular Science вече нарече продукта „Най-доброто ново предложение” през ноември 2011 г., а по време на CES 2012 той спечели приза „Най-добра иновация”.

– 650TS-2 е 65-инчова електронна черна дъска, която се използва в класни стаи, за да превърне образователния процес в много по-интересен и ефективен за учениците. С помощта на Samsung Galaxy устройства, учителите могат да контролират съдържанието в реално време и да предлагат наистина впечатляващо и интерактивно изживяване в клас.

– UD22B е 22-инчов цветен дисплей, подходящ за използване за вътрешна реклама. Потребителите могат да създават съдържание, като разместват по свое желание екраните с квадратна форма в предпочитана от тях конфигурация.

– Дисплеите (монитори) за професионална употреба с облачни системи предлагат решение от типа „всичко в едно”, което елиминира нуждата от допълнителен хардуер. Всичко, което е необходима за използването на дисплея за облачни решения е Ethernet кабел – Samsung PoE (Power over Ethernet). Samsung предлага също и преносими облачни дисплеи.

– Hospitality TVs осигурява перфектна картина, благодарение на LED BLU технологията на Samsung. Хотелите могат да предлагат на гостите си съдържание, съобразено с техните предпочитания. От своя страна, гостите на хотелите могат да се възползват от възможността да излъчват видео и снимки безжично от техните мобилни устройства.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *