Отношенията между Samsung и LG изглежда се влошават с всяка изминала седмица. След като двете компании се впуснаха в съдебни дела относно OLED и LCD патенти, то наскоро е възникнал и друг диспут. Този път свързан с рекламни кампании на хладилници.
Всичко започва от клипче на Samsung в YouTube, в което се заклеймява малкия обем на чуждата техника. Съответно LG завежда дело срещу сънародниците си, като в отговор пуска и своя рекламна кампания срещу хладилниците на конкуренцията.
Тя не се харесва на Samsung, които твърдят, че „корпоративният им имидж е бил опетнен“. Поради тази причина бива заведено дело за клевета, което може да им донесе 50 милиарда корейски вона (45 милиона долара).
Така изглежда, че войната между Samsung и LG тепърва започва. Конфликтът между двете компании се зароди по-рано през 2013 година, когато те заведоха куп дела помежду си за нарушени OLED и LCD патенти. В един момент изглеждаше, че всичко ще бъде разрешено мирно, но изненадващо LG продължи офанзивата миналата седмица.