В столичната Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън” Samsung България и Job Tiger дадоха старт на тазгодишната кампания Trends of Tomorrow, която традиционно е насочена повишаване на технологичните познания и възможности за квалификация на младите хора, като фокусът тази година е върху тяхното професионално ориентиране.
Kристина Щерева, ПР мениджър на Samsung Electronics разясни подробностите около новата кампания пред учениците от гимназията, присъстващия на първия открит урок, а Нели Малакова, Старши консултант „Подбор“ в Job Tiger презентира кои ще са най-търсените професии на пазара в следващите години.
Учениците със сигурност ще запомнят и презентацията на Крис Чънг, изпълнителен директор за България на Samsung, който по доста запомнящ се начин даде напътствия на гимназистите, използвайки за пример своя живот и нещата, които е правил или е пропуснал да направи, за да стигне до позицията, на която е.
На https://jobtiger.tv/trendsoftomorrow пък всеки ученик може да направи безплатен тест и след отговор на 24-и въпроса може сам да определи коя е най-подходящата за него професия. Нещо повече – всички попълнили теста до край и активирали линка, който ще получат по e-mail, участват в томболата за SAMSUNG GALAXY Tab 3 10.1″, 3G.