Samsung Electronics Ltd. обяви ново съдържание за Smart телевизорите си, което ще бъде представено на IFA 2014 в Берлин, най-голямото търговско изложение за потребителска електроника и домакински уреди в Европа. Популярните игри и услуги, които ще бъдат пуснати за Samsung Smart телевизорите включват “Need for Speed Most Wanted”, “Real Football 2014”, “Golf Star” и услугите за видео разговори на Skype.
Всички игри могат да бъдат изтеглени от панелa Games на Samsung Smart телевизорите, който осигурява на потребителите по-богато и забавно интерактивно изживяване, и могат да бъдат удобно контролирани от множество устройства, включително функцията Smart Control, специалният Samsung Gamepad и Samsung Galaxy устройства по избор.
“В Samsung телевизията е повече от просто един екран – това е прозорец към света, който предоставя нови преживявания, нови открития и нови възможности”, каза Уон Джин Лий, изпълнителен вицепрезидент на Visual Display Business в Samsung Electronics. – “Клиентите на Samsung ще имат възможност да се насладят на още по-забавно и лесно за използване съдържание на Samsung Smart телевизорите”.
Новото Smart TV съдържание включва:
• Need for Speed Most Wanted – една от най-популярните състезателни игри на пазара, пусната от EA, която може да се похвали с бързина, ясни графики и реалистични сценарии.
• Real Football 2014 – симулация на футболна игра от Gameloft с подобрени графики и анимации, която предлага на потребителите възможността да играят, като създават и ръководят футболисти и отбори.
• Golf Star – почти като истинско голф изживяване от Com2us, което разполага с реалистични графики, техники от голф професионалисти и симулация, захранвана от основан на физиката геймплей.
• Skype – едно от първите приложения, поместени в аpp market на Smart телевизорите, сега ще пренесе груповите видео и Full HD видео разговори на големия екран на Samsung Smart TV моделите от 2014 с вградени камери.
“В Gameloft се стремим да предлагаме висококачествени игри за телевизионни и мобилни платформи, предоставящи на потребителите върховно визуално изживяване”, заяви Хакюн Лий, изпълнителен директор на Gameloft. “Пускането на игри като “Real Football” за Samsung Smart телевизорите ще постави потребителите в центъра на действието, размивайки границите между екрана и реалността за максимално поглъщащо изживяване”.
Приложенията, представени на IFA 2014, ще бъдат достъпни за безплатно сваляне в световен мащаб, включително Европа, Корея и САЩ, през панела за игри на Samsung Smart телевизорите.