Salesforce купува маркетинговата платформа с изкуствен интелект Datorama

Условията на сделката между Salesforce и израелската компания Datorama не са публично обявени, но според съобщения на израелската преса, сумата не надвишава 800 млн. долара.

Datorama е разработчик на една от водещите в света облачни маркетингови и аналитични платформи на базата на изкуствен интелект. Тази платформа се използва в PepsiCo, Ticketmaster, Trivago, Unilever, Pernod Ricard, Foursquare и други известни компании. Клиентите на Datorama са повече от 3 хиляди, а в компанията работят около 400 човека.

Придобиването на Datorama от Salesforce ще позволи да се увеличат възможностите на платформата Marketing Cloud, се казва в изявление на Salesforce. Разширяват се функциите за интеграция и анализ на данни, което ще позволи да се извлича ценна информация както от масивите от данни в пакетите Salesforce, така и от много други маркетингови системи и системи за взаимодействия с клиентите.

Преди по-малко от 4 месеца Salesforce придоби американския разработчик на софтуер MuleSoft за сумата от 6,5 млрд. долара.

Снимка: Salesforce Tower

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *