RTB House, световен лидер в областта на иновативните маркетинг технологии, придоби 100% от акциите на WhitePress – водеща платформа за маркетингово съдържание, която вече се радва на голяма популярност на международния пазар, включително и в България, където предлага на своите клиенти разпространение в над 350 уебсайта.
Сделката цели да ускори амбициозната международна експанзия на WhitePress, която RTB House ще подкрепи със своя опит.
WhitePress подпомага рекламни агенции и корпоративни клиенти при създаването и публикуването на съдържание онлайн, както и проследяването на резултатите от маркетингови кампании.
Компанията е лидер в автоматизацията на рекламно съдържание, което прави процеса на публикуването по-лесен, по-бърз и по-рентабилен.
Платформата на WhitePress е с потенциал за голям растеж в международен план и помага за прогресивното разпространение на публикации и съдържание на нови и нови пазари.
Екосистемата от продукти се използва от хиляди клиенти и разчита на рекламен инвентар в над 21 000 уебсайта в 12 държави.
„Веднага видяхме как RTB House може да помогне с нашите амбиции, защото споделяме общ подход. И двете компании търсят начини за разширяване на границите. Както WhitePress, така и RTB House имат силни основни продукти, но и са фокусирани върху иновациите на своите области. Виждаме, че и двата бизнеса се стремят към повече, и че обединяването на тези компании ще изпрати силно послание.“, казва Павел Стриковски, основател и изпълнителен директор на WhitePress.
Иновации, които предлагат по-широк спектър от услуги на клиентите
RTB House се утвърди като лидер в MarTech иновациите. Компанията е първата със собствен ретаргетинг механизъм, който използва на 100% алгоритмите си с технологията за “дълбоко учене”.
RTB House се фокусира и върху разширяването на продуктовото си портфолио, за да позволи на клиентите си успешно да достигат до нови и съществуващи клиенти на всеки етап от фунията на продажбите.
WhitePress също се развива отвъд успешната си основна услуга, за да намери начини, по които може да предложи допълнителна стойност на своите клиентите.
Компанията управлява платформата GoodContent и скоро ще пусне нова услуга Content Premium. Content Premium е център за копирайтинг услуги, който позволява на всеки бизнес бързо и лесно да ангажира проверени журналисти и копирайтинг специалисти на фиксирана цена. Във време, в което доброто съдържание е ключово, WhitePress улеснява всички аспекти в процеса на създаването и разпространението му.
„RTB House е чудесен партньор и ние с нетърпение очакваме предстоящите години и планираме ръст и международно разширяване.
RTB House идва с богат опит и по-голям екип. Също така виждаме много възможности за продуктово допълване, тъй като и двете компании оперират в областта на електронната търговия и работят с медии и издатели. Придобиването е чудесна новина за WhitePress във всяко отношение и се радвам да бъда част от него!“ , допълва Павел Стриковски.
Бъдеще на съгласуване и споделени стремежи
Непосредственият споделен фокус е върху създаването на оптимални условия за успех. За WhitePress това означава предефиниране на плановете и разработка на смел план за развитие. За RTB House придобиването е поредното разширяване на цялостното портфолио от MarTech продукти и това отбелязва навлизането на компанията в изцяло нова област на дигиталния маркетинг с партньор, който е готов за светкавичен ръст през следващите години.
„Разпознахме огромния потенциал на WhitePress, тъй като компанията е на подобен етап от развитието си, където беше RTB House само преди няколко години. Разбирането на техния бизнес на такова базово ниво е това, което ни накара да повярваме, че наистина можем да помогнем на WhitePress да порасне значително, като се опре на нашия опит в развитието на много пазари. Придобиването укрепва пазарните позиции на двете компании и е чудесна възможност за успех. “, заключва Робърт Дичковски, основател и изпълнителен директор на RTB House.