Romtelecom и Cosmote Румъния подписват 7-годишен договор за управлявани услуги

Ericsson подписа седемгодишен договор за управлявани услуги с водещите румънски оператори Romtelecom и Cosmote, и двете дъщерни дружества на OTE, групата Hellenic Telecommunications Organization. Ericsson ще управлява кабелните и безжичните мрежи на операторите в Румъния. Споразумението разширява позицията на Ericsson в управляваните услуги в Румъния, с ново споразумение с Cosmote Румъния и разширяване на партньорството с Romtelecom.

Ericsson ще поеме отговорността за мрежовите операции и поддръжката на кабелния и безжичния достъп, пренос, основни и IP домейни, както и експлоатацията на мрежата за подкрепа на операционните системи, за Romtelecom и Cosmote Румъния.

Около 730 служители ще се присъединят към организацията Global Services на Ericsson.

Николай Бекерс, главен изпълнителен директор на Romtelecom & Cosmote Румъния, обяви: “Концепцията на управляваните услуги представлява бизнес модел, насочен към подобряване на фокуса върху основните дейности и получаване на по-голяма ефективност на разходите. Ние непрекъснато се стремим да работим по-добре, по-бързо и по-ефективно, като същевременно предлагаме на клиентите съвършенство, и това ни накара да изберем тази опция”.
Жан-Клод Геа, вицепрезидент и ръководител „Управлявани услуги“ на Ericsson, казва: “Румъния е много важен пазар за Ericsson, поради което в страната е разположен един от нашите четири глобални центрове за услуги. Това споразумение ще разшири познанието ни за румънския пазар, а ние на свой ред ще помогнем на тези оператори да подобрят качеството на мрежата и като цяло качеството на услугите и обслужването на клиентите – като по този начин насърчим лоялността на крайните потребители.“
Глобалните центрове за услуги на Ericsson – разположени в Китай, Индия, Мексико и Румъния – приютяват глобалните мрежови операционни центрове, които, заедно с местните и регионалните центрове, осигуряват управлявани услуги за мрежи, обслужващи 1 млрд. абонати. Глобалните центрове за услуги също така развиват компетенции за подкрепа на регионалните организации при предоставяне на професионални услуги в областта на информационните и комуникационни технологии, като например консултиране, IT, системна интеграция, разгръщане на мрежата и обслужване на клиенти.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *