Водещият глобален доставчик на облачно-базирани решения за бизнес комуникации RingCentral стъпва на българския пазар с откриването на център за поддръжка и развитие.
Като лидер в сектора, американският доставчик на комуникационни услуги успешно комбинира телефонни разговори, съобщения, контактни центрове и видео срещи с помощта на интегриран изкуствен интелект.
Офисът на RingCentral в София предстои да бъде открит през идните седмици, като изграждането на успешен екип от висококвалифицирани ИТ специалисти вече е започнало.
Феликс Кислик, вицепрезидент, генерален мениджър за региона EMEA, продукти и технологии в RingCentral, коментира: ,,Избрахме България, за да изградим тук един от най-големите технологични центрове на компанията. Решението дойде в отговор на това, че България е разрастващ се пазар, с голям потенциал и достатъчно талантливи кадри. Вярваме, че с дейността си ще дадем принос за местната икономика и екосистема в следващите години. Центърът ни тук ще работи в посока развитие и поддръжка на всички наши продуктови линии.”
RingCentral оперира в цял свят, като предоставя интелигентни комуникационни решения, които ускоряват бизнес отношенията. Водещият продукт на компанията, RingCentral MVP, обединява съобщения, видео и телефонни разговори в едно, чрез което оптимизира работните процеси и предоставя на служители и екипи възможност за по-лесно сътрудничество. Американският доставчик и новатор разширява хоризонтите си, като успешно интегрира възможностите на изкуствения интелект /AI/ в своето продуктово портфолио. Наскоро обявената платформа RingCX – контактен център, чиято основна функционалност е AI, както и RingCentral Events, универсалното решение на компанията за виртуални, реални или хибридни събития, са новите решения на RingCentral, базирани на изкуствен интелект.