Софтуерната компания Progress, под чийто бранд вече оперира Telerik в България, след придобиването си, обяви, че американският търговец на луксозни автомобили Reeves Import Motorcars е обновил изцяло уебсайта си с помощта на нейното решение Progress Sitefinity за управление на съдържанието и дигитален маркетинг. В резултат, посетителите на уебсайта са се увеличили с 283%, а очакваните годишни продажби – с 22 процента.
Progress Sitefinity се разработва основно от българския екип на Progress в София. Решението предоставя на разработчиците и ИТ екипите инструментите, от които се нуждаят за създаване на персонализирано потребителско преживяване за различните канали и устройства.
Използвайки Sitefinity и Kendo UI by Progress – библиотеката от инструменти за потребителски интерфейс и функционалности за JavaScript и HTML5, Reeves обновява изцяло уебсайта си, за да отговори на днешния бързо развиващ се дигитален пазар. Новият уебсайт използва структурирани данни за постигане на максимална оптимизация за търсещите машини (SEO) и компоненти за потребителски интерфейс, които му придават различен естетически вид и усет. Една от ключовите функционалности е адаптивния (responsive) дизайн, благодарение на който уебсайтът е еднакво красив и лесен за навигиране на всеки екран и устройство.
Новият уебсайт на Reeves използва модула на Sitefinity CMS за електронна търговия за динамично добавяне на инвентар на индивидуални страници. Благодарение на него броят на индексираните от интернет търсачките страници се увеличава от няколкостотин на над 10 000. Така инвентарът на компанията може да се открие много по-лесно онлайн и съответно да доведе до повече продажби. В допълнение, интеграцията със CRM системата на компанията дава възможност за по-бърз отговор на формите за обратна връзка, което още повече допринася за увеличаване на продажбите.
Новият уебсайт включва отделни секции за всеки автомобилен бранд, някои от които изискват индивидуален стил спрямо насоките за брандиране на съответния производител. Интеграцията на Sitefinity и Kendo UI улеснява ползването на някои ключови функционалности като например ежедневно актуализиране на търсачката на автомобили на всяка страница. Критериите за филтриране – година, марка, модел, цена, състояние и други – са динамични, базирани на автомобилите в наличност.
„Благодарение на Progress нашият нов уебсайт е по-бърз, красив и функционален. Оптимизиран е за ключови думи, което означава по-лесно намиране на информация за нашите автомобили“, каза Кели Роджърс, управител на Reeves. „Крайният резултат надмина очакванията ни и ни донесе веднага възвръщаемост на инвестицията. Никога не сме имали толкова много онлайн продажби, отколкото след обновяването на уебсайта ни.“