Служители на Нестле България се включиха в кампанията за популяризиране на осиновяването на домашни любимци
Служители на Нестле зарадваха обитателите на приюта за безстопанствени животни „Фермата“ на Animal Rescue в Долни Богров, като ги разходиха и се погрижиха кучетата да се чувстват щастливи, а опашките им да махат от радост. Целта на разходката бе да подари на обитателите на „Фермата“ повече пълноценно време навън в много активни игри и забавления, получавайки внимание и любов.
„Общуването с животни е доказано едно от най-ценните в човешкия живот. Няма по-хубаво от това да помогнеш на куче в беда и се надявам повече хора да помислят за домашен любимец, взет от „Фермата“, коментира Ивелина Василева, мениджър бизнес развитие на PURINA® България. Служителите на Нестле България разходиха над 40 кучета. Благодарение на хората, които идват уикенда, всяко от тях има своя миг извън клетката, раздвижва се, получава обич и лични минути внимание, което е първата стъпка по пътя на превръщането им от бездомни в домашни кучета.
По време на разходката служителите на Нестле имаха възможността да опознаят кучетата и да им подарят един активен и забавен ден. За да даде нов дом на повече домашни любимци и да стимулира повече хора да си вземат куче от приюта, PURINA® осигурява храна и медицински прегледи за период от една година на всеки служител на Нестле, осиновил домашен любимец от „Фермата“. Това е част от дългосрочния ангажимент на марката да се грижи за добруването на домашните любимци, осигурявайки им пълноценен живот, а разходките ще се превърнат в традиция.