Progress придобива MarkLogic

Сделката, която е на стойност $355 млн., добавя нови функционалности за управление на NoSQL бази данни и семантични метаданни към продуктовото портфолио на Progress

 

Progress обяви, че е сключила окончателно споразумение за придобиването на MarkLogic, лидер в управлението на сложни данни и метаданни и част от портфолиото на Vector Capital. С тази сделка Progress разраства портфолиото си от водещи продукти за разработка, внедряване и управление на високоефективни приложения, като добавя лесна за интегриране, унифицирана платформа за семантични бази данни, позволяваща на клиентите да извличат бизнес стойност от сложните данни.

Придобиването на MarkLogic е на стойност 355 милиона щатски долара. Очаква се то да бъде финализирано в началото на 2023 г. след одобрение от страна на регулаторите и удовлетворяване на други условия за приключването.

„Ключът към успеха на всеки бизнес се крие в неговата способност да дешифрира предизвикателствата, свързани със сложните данни, посредством информирани решения. За да се постигне това, потребителите трябва да превърнат данните в конкретни изводи за действие и точно това прави MarkLogic“, каза Йогеш Гупта, главен изпълнителен директор, Progress. „Продуктите ни за дигитални преживявания и софтуерна инфраструктура в комбинация с тези на MarkLogic ще създадат уникална платформа, предоставяща на клиентите ни достъп до цялостно решение за техния бизнес успех.“

MarkLogic предлага първокласна NoSQL база данни, работеща с множество модели, както и цялостно управление на семантични метаданни и функционалности с изкуствен интелект. Придобиването на MarkLogic подпомага стратегията за ръст на бизнеса на Progress, добавяйки допълнителен бизнес мащаб, стабилен модел на редовни приходи и продукти с високо ниво на задържане на клиентите. След приключването на сделката се очаква продуктите на MarkLogic да добавят над 100 милиона щатски долара към годишните приходи на Progress.

„Гордея се с това, което екипът ни в MarkLogic постигна от придобиването от Vector Capital насам – от развитието на продуктите ни и спечелването на нови клиенти до придобиването на Smartlogic,“ каза Джефри Касейл, главен изпълнителен директор,  MarkLogic. „Като част от по-голяма и стабилна организация аз съм сигурен, че нашият екип ще открие нови възможности за професионално развитие и създаване на иновации. Клиентите ни от своя страна ще получат достъп до широкообхватно продуктово портфолио, което ще им помогне да развият своите дигитални преживявания и да подсилят управлението на софтуерната си инфраструктура.“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *