Pinterest достигна 150 млн. потребители

Базираният в Сан Франциско стартъп – платформата за споделяне на снимки Pinterest обяви, че е увеличил броя на своите потребители с 50 млн. души от септември 2015 г. Компанията вече успешно се конкурира с Facebook, Twitter и други интернет гиганти със своите 150 милиона потребители, съобщава “Уолстрийт Джърнъл”.

Facebook изпреварва Pinterest със своите 1,7 млрд. потребители, като успя да привлече повече от 167 млн. души от септември миналата година. Pinterest обаче расте с много по-бърз темп от Twitter, която има 313 млн. потребители, но е привлякла само 6 млн. през миналата година.

В момента Pinterest е по-голяма от Twitter в САЩ със своите 70 млн. активни потребители месечно спрямо 66 млн. потребители на микроблогинг платформата към 30 юни. Пазарната капитализация на Twitter от 13 млрд. долара, която спадна значително напоследък, сега е близо до пазарната оценка на Pinterest.

 

Шестгодишната компания, беше оценена от инвеститорите на 11 млрд. долара, но очаква да утрои миналогодишните си приходи до 300 млн. долара през 2016 г.

Хората търсят в Pinterest нови идеи и разглеждат милиони изображения, свързани с различни теми – от дизайн на кухни до татуировки. Повечето реклами в Pinterest са на търговци на дребно и на компании за потребителски продукти, насочени към дамите, които са и основната аудитория.

Докато се насочва към своето първично публично предлагане, Pinterest ще трябва да докаже, че може да е привлекателна както за по-широк кръг от рекламодатели, така и за мъжете.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *