Аржентинската рекламна агенция Del Campo/Nazca Saatchi & Saatchi е известна с креативните си кампании, в резултат на които се появяват забележителни електронни продукти. Веднъж по поръчка на тази фирма бяха разработени микровълнови печки, които след приключване на готвенето възпроизвеждат любимата ви мелодия вместо стандартния сигнал. Този път компанията е измислила нещо не по-малко интересно.
По поръчка на южноамериканската пивоварна Norte Beer, в рекламната агенция са създали устройство с название Norte Photoblocker. Това всъщност е охладител за бира, който в допълнение ви защитава срещу нежелани снимки. В охладителя е вграден оптичен сензор. Ако той засече в близост светкавица на фотоапарат, веднага сработва собствената му светкавица, която „ослепява“ всеки фотоапарат. Действието на устройството можете да видите на видеоклипа по-долу.
Разработчикът позиционира Photoblocker като средство за персонална защита на репутацията за хората, които обичат да посещават купони и нощни клубове. Устройството съществува и действително работи. То обаче се предлага само в няколко регионални бара, където позволява на хората отлично да си прекарват времето без да се грижат за последствията. Засега не е известно дали Photoblocker ще излезе и на световния пазар.