МКБ Юнионбанк внедрява нова система, с която банката с точност ще идентифицира потребностите на всеки отделен клиент.
Софтуерът дава възможност за съставяне на индивидуален клиентски профил на база редица характеристики (като пол, доходи, възраст, предишни ползвани продукти и услуги и др.) и ще посочва най-подходящия кредит или депозит за всеки отделен клиент.
CRM решението автоматизира и повечето от процесите в банката, което води до намаляване с до 30% на необходимото време за обработката им и до по-бързо обслужване на клиентите и по-бърза обработка на документите им.
„CRM системата ще ни позволи по-добре да идентифицираме нуждите на нашите клиенти и да ги насочваме към най-подходящите за тях продукти и услуги. С помощта й не само допълнително ще подобрим обслужването, но и ще се намали драстично времето, необходимо за отговор по дадена кредитна сделка”, коментира Мария Илиева, главен изпълнителен директор на МКБ Юнионбанк.
„Изборът на Oracle Siebel CRM, направен от MKB Unionbank, е доказателство за изключителния набор от функционалности, които това портфолио от бизнес решения доставя на финансовата индустрия. Радваме се, че допринасяме за успеха на MKB Unionbank”, каза Клод Коларо – управляващ директор на Оракъл България.
За внедряването на Oracle Siebel CRM в МКБ Юнионбанк клиентът избра фирма ИБИС Системс, която е златен партньор на Oracle.
Както сподели Георги Лазаров – изпълнителен директор в ИБИС Системс – фирмата ще се радва да сподели своя и на своите партньори от Германия дългогодишен опит, натрупан сред редица водещи компании в сектора в Западна Европа и на българския пазар.
Очакванията на банката са в началото на 2012 новата система вече да работи за клиентите на МКБ Юнионбанк.