В продължение на много години логото на OPPO беше в зелено, дизайнът му се промени с времето, но цветът остана. Всъщност компанията беше толкова тясно свързана със зеления цвят, че си спечели прозвището “Зелената фабрика” в Китай. Сега обаче тя е решила да направи промени.
Новото лого е черно-бяло с буквите “OPPO”. Редизайнът е свежа глътка въздух за една марка и изглежда това е вдъхновило и OPPO. В изявление в TikTok, компанията посочва, че промяната е насочена към създаването на по-сложен и модерен имидж на марката.
През последните години OPPO бързо се разраства и може би промяната е символ на новия й статут на глобален играч. Компанията постепенно премахва зеленото и от рекламните си материали и го заменя с бели букви, в някои случаи те дори са променени, за да съответстват на различни визуални елементи.