Разработчиците на уеб браузъра Opera направиха ребрандиране и смениха логото на своята компания. Сега Opera Software ще се нарича просто Opera. Компанията обяснява своята стъпка с факта, че непрекъснато разширява продуктите и услугите си, затова вече е излязла извън рамките на софтуерна компания.
Над проекта за обновяване на бранда Opera са работили около година две независими агенции – британската DixonBaxi е създавала глобалната марка и креативната стратегия, а норвежката Anti е разработила визуалните материали. Новото “О” ще бъде получено първо от Opera Mini на iOS устройствата. В следващите месеци всички продукти на компанията ще бъдат ребрабдирани.
Новото лого е петото в историята на Opera Software. Предишните промени бяха през 2004, 2009 и 2013 г. Най-дълго се задържа най-първото лого на компанията от 1995 г.