След като вече стана ясно, че OnePlus ще пусне първия си телевизор през септември в Индия, изпълнителният директор на компанията Пийт Лау сподели допълнителна информация за платформата в интервю за Gadgets 360. Благодарение на партньорството с Amazon, OnePlus TV ще струва по-малко от конкурентните предложения на Sony и Samsung, но какво включва това партньорство не беше уточнено. Една от възможностите е телевизорите на OnePlus да се предлагат с приложения на компанията, като предварително инсталирано Prime Video например. По време на интервюто Лау често сравняваше продукта с тези на Sony и Samsung, като отбеляза, че компанията иска да е конкурентна като качество и звук на най-добрите продукти на пазара. Телевизорите на OnePlus ще се предлагат с OLED панели и ще разполагат с персонализиран потребителски интерфейс на Android TV, а Лау добави и, че операционната система ще е оптимизирана “много дълбоко”, но това не изяснява дали компанията е ограничила оптимизацията до потребителския интерфейс, или е създала нов вариант на операционната система. Освен това Лау посочи, че телевизорите ще се интегрират със смартфоните на марката, за да предложат “гладко и безпроблемно изживявене” и да изтеглят приложения от Play Store, а потребителите ще могат да въвеждат текст на телевизора, през телефона си. Целта на OnePlus е продуктът й да се превърне в Smart Display платформа, но повече подробности най-вероятно ще научим в следващите седмици, преди официалното представяне на OnePlus TV през септември.