Броени дни, след като отпразнува деветата си годишнина, OnePlus обяви стратегическо партньорство с OPPO. Сътрудничеството между двете китайски марки ще накара OPPO да вложи 1.43 милиарда долара в OnePlus до 2025 година. Стратегията, наречана Dual-brand ще направи OnePlus пионерски бранд на флагманските смартфони в дуото.
Условията на партньорството сочат, че продуктите на OnePlus ще имат нулев марж на нетна печалба, за да подпомогнат поддържането на най-добрите характеристики и качество. Авангардната технология на изследователския институт на OPPO ще бъде насочена към споделяне с OnePlus, а продуктите на компанията ще се продават изключително онлайн в Китай. Клиентите на OnePlus ще могат да използват ремонтни услуги в сервизните центрове на OPPO в цялата страна.
В онлайн магазините на OPPO в Китай вече се продават най-новите смартфони и аксесоари на OnePlus. Достъпни са и над 5000 офлайн магазина и над 1000 сервизни центъра в цялата страна. Новото партньорство е изцяло фокусирано върху операциите на двете марки в Китай, а инвестицията на OPPO предвещава бърз растеж и за двете компании.