Наскоро Пийт Лау обяви, че OnePlus е интегрирала редица свои екипи с OPPO. Съоснователят на компанията заяви, че тази интеграция ще позволи “по-доброто рационализиране на операциите и печалбата от допълнителни споделени ресурси”.
Така възникнаха редица въпроси относно сливането, на които може би отговаря нов доклад. Според него OnePlus се превръща в бранд на OPPO, след като и двете компании са собственост на BBK Electronics.
Информацията идва от Евън Блас и се базира на вътрешна бележка, която съдържа отправни точки, които биха могли да се използват от отдела за връзки с обществеността на OnePlus. В нея има въпрос за това какви ще са отношенията между двете компании, отговорът на който гласи: “с интеграцията OnePlus се превръща в бранд на OPPO, но ще продължи да функционира като независим субект”.
В бележката се посочва още, че сливането на двете компании ще помогне на OnePlus и OPPO да “рационализират ресурсите” и да подобрят тяхната ефективност – същото, което Лау каза в публикацията си във форума преди дни.
“Със сливането на двете фирми ще разполагаме с повече ресурси, за да създадем още по-добри продукти. Това също така ще ни позволи да бъдем по-ефективни в нашите операции”, обобщава сливането. Освен това бележката продължава, че няма да има промени от страна на каналите за контакт с клиенти и връзките с обществеността, тъй като OnePlus и OPPO ще останат като независими марки. Данните, които OnePlus получава от устройствата, ще продължат да се съхраняват в собствените сървъри на компанията.
Всичко това изглежда като решение, фокусирано върху бизнеса и вероятно няма да доведе до значителни промени за потребителите, тъй като двете компании вече споделят своята производствена верига и веригата за доставки.