ONE DESIGN WEEK и Coca-Cola организират конкурс за дизайн

През 2015 г. контурната бутилка на Coca-Cola отбелязва 100-годишен юбилей. Вдъхновени от тази знакова икона в дизайна, ONE DESIGN WEEK и Coca-Cola отправят покана за участие към ученици и студенти от приложните и дизайн специалности, както и към всички професионални дизайнери, в конкурс на тема: „Продължи контура на щастието с Coca-Cola”.

Участниците в конкурса трябва да представят своя прочит на легендата Coca-Cola под формата на триизмерен дизайн обект, графичен принт, дигитално изображение, моушън графика, звуков дизайн или инсталация.

Шестчленно жури с международно участие ще оценява постъпилите предложения в рамките на конкурса до 6-ти юни (събота). Селектираните творби ще бъдат представени на тазгодишния ONE DESIGN WEEK в изложбата „Продължи контура на щастието с Coca-Cola”. Тя ще се случи в творчески комплекс Инкубатор (Пловдив, кв. Капан, ул. “Братя Пулиеви” 1-6) от 19-ти до 28-ми юни.

Голямата награда на дизайн състезанието е най-новият модел DSLR фотоапарат на Nikon (Nikon D5500 + обектив 18-55mm VR). Награждаването на победителя в конкурса ще се извърши на специално организирано събитие в рамките на самата изложба.

Повече информация относно проекта, както и правилата на конкурса е достъпна ТУК.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *