NVIDIA мачка в DirectX 11 игрите с GeForce GTX 580

NVIDIA официално обяви своя най-нов потребителски ориентиран графичен чип, разработен на база на архитектурата Fermi – GeForce GTX 580, който е преработен на ниво транзистори, с цел да осигури подобрена енергийна ефективност и по-висока производителност спрямо предходното поколение продукти.

Графичните процесори GeForce GTX 580 осигуряват най-високата производителност в игрите използващи DirectX 11 (DX11) и разполагат с поддръжка за технологиите NVIDIA 3D Vision, Surround, PhysX, SLI и CUDA, укрепвайки допълнително позицията на компютърните конфигурации с GeForce-базирани видеокарти, като най-мощните геймърски платформи в света.

Комбинацията от иновативно охлаждащо решение, функциониращо на базата на принципа на изпарителната камера, както и новите подобрения в архитектурата, превръщат GTX 580 в най-бързото и с най-тихо охлаждане решение в класа си, осигурявайки до 35 процента по-добра ефективност за изконсумиран ват електроенергия и производителност, която е с до 30 процента по-висока от тази на GeForce GTX 480.

За най-новите игри, които използват теселация – ключов елемент от възможностите на DirectX 11 – GeForce GTX 580, със своите 512 CUDA ядра, осигурява до 160 процента по-висока производителност спрямо най-близкия конкурентен продукт.

Дори в игри, които използват предходните DX9 и DX10, GeForce GTX 580 е по-бърз с до 62 процента, включително в хитови заглавия като StarCraft II.

„В Crysis 2 ние е се възползваме новите възможности, които NVIDIA осигурява в графичните процесори GeForce GTX 580 GPU”, заяви Цеват Йерли, президент и изпълнителен директор на Crytek. „Супервойникът, който трябва да спаси Ню Йорк от нашествието на извънземни ще трябва да разполага с най-добрите възможни технологии. И тук става дума не само за неговия нанокостюм, но също така и за впечатляващ DX11 геометричен реализъм, който графични процесори като GeForce GTX 580 могат да предложат на PC геймърите”.

„В Epic сме стандартизирали разработката на Unreal Engine 3 върху графични процесори NVIDIA GeForce”, заяви Тим Суини, основател на Epic Games. „GTX 580 не само ни дава още повече рендираща и изчислителна мощност спрямо предишното поколение висок клас графични процесори на NVIDIA, но благодарение на новата охлаждаща система те са и много по-тихи. Без значение дали сте инженер, който използва Unreal Technology или геймър, който иска да получи най-доброто Bulletstorm изживяване, GTX 580 ще може да ви го осигури”.

С пълна поддръжка за технологиите NVIDIA 3D Vision и NVIDIA Surround, GeForce GTX 580 също така осигурява и графичната и видео изчислителна мощност, която е необходима, за да се насладите на любимите си игри и Blu-ray филми в стереоскопичен 3D режим.

А с помощта на технологията NVIDIA SLI – най-добре скалиращата се в индустрията платформа за съвместна работа на повече от един графичен процесор, геймърите ще бъдат очаровани от сериозното подобрение на производителността в игрите, добавяйки втора или трета GeForce GTX 580-базирана видеокарта в своя компютър.

GeForce GTX 580 вече се предлага от водещите в световен мащаб партньори за видеокарти, на базата на графични чипове на NVIDIA, в това число: ASL, ASUS, Colorful, ECS, EVGA, Gainward, Galaxy, Gigabyte, Innovision 3D, Jetway, Leadtek, MSI, Palit, Point of View, PNY, Sparkle, Zotac и други.

Основни акценти при новите графични процесори GeForce GTX 580:

– 512 CUDA ядра и 16 PolyMorph енджина, осигуряващи огромна изчислителна мощ и високопроизводителна теселация в игрите

– Наличност на пазара след обявяването с препоръчителна крайна цена от 479 Евро

– До 35 процента подобрение в производителността за ват електроенергия

– Нова охлаждаща система, осигуряваща най-тихата работа за видеокарта в този клас

– Ново ниво на геометричен реализъм — 2 милиарда триъгълника в секунда

– Осигурява нужната свобода на разработчиците на софтуер да създават впечатляващи DirectX 11 игри

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *