Nothing планира да предизвика Apple на американския пазар, стана ясно от интервю на изпълнителния директор Карл Пей за CNBC, в което той сподели, че води разговори с американски оператори за пускането на нов телефон.
“Причината, поради която не стартирахме в САЩ е, че има нужда от допълнителна техническа поддръжка за всичик оператори и техните уникални персонализации, които трябва да се направят върху Android”, посочва Пей. “Чувствахме, че не сме готови. Сега водим дискусии с някои от операторите в САЩ за потенциално пускане на бъдещ продукт там.”
Неназованият нов продукт първоначално се смяташе за Nothing Phone (2), което развълнува феновете на марката. Пей обаче поясни в Twitter, че Phone (2) няма да стартира скоро: “Фокусирани сме върху това да правим някои неща добре и няма да произвеждаме десетки продукти годишно, като много други”, посочи той.
Това вероятно означава, че Nothing Phone (1) може да стартира в САЩ като чисто нов продукт. Компанията продаде над 500 000 броя от модела в световен мащаб и 600 000 от слушалките Ear (1). Само за сравнение обаче, Apple е доставила над 50 милиона iPhone само през третото тримесечие на тази година, което поставя въпроса как точно смята компанията да предизвига гиганта на собствения му пазар.
Въпреки огромната разлика, Nothing очаква приходите й да скочат над 10 пъти през 2022 година – от около 20 милиона долара през 2021, до приблизително 250 милиона тази година, според данни, споделени пред CNBC. В скорошен клип Карл Пей сподели, че маржът, на който компанията продава своя Phone (1) e 0, което означава, че той не носи никакви печалби.