Медийната компания Netinfo, част от Нова Броудкастинг Груп, придоби мажоритарните дялове (51%) в сайта за онлайн пазаруване Grabo.bg и онлайн магазина с подбрани модни колекции Trendo.bg. Това е следващата стъпка в партньорските отношения между двете компании, след като през октомври 2014 г. Netinfo придоби по 25% от онлайн проектите.
„С тази стъпка ние заявяваме своите амбиции за развитие в т.нар. “сегмент маркетплейс”. Вярваме, че най-голяма полза от това ще имат потребителите, а рекламодателите на Нетинфо ще получат още по-прецизно таргетиране на своите реклами“, коментира Христо Христов, изпълнителен директор на Нетинфо.
„Ние сме изключително доволни от партньорството с Нова Броудкастинг Груп и Netinfo и от развитието, което нашите платформи постигнаха за този период“, коментира изпълнителният директор на Grabo.bg и Trendo.bg Сребрин Ватралов. В резултат на партньорството си с водещите медийни групи Grabo.bg и Trendo.bg са подобрили значително позициите си на пазара, достигат до по-голям брой потребители и предлагат много по-голям избор на стоки и услуги на своите потребители.
Като част от сделката Netinfo придобива и мажоритарния дял в Opoznai.bg – каталог за туристически локации в България. Навлизането на нови онлайн пазари е част от дългосрочната стратегия на Нова Броудкастинг Груп и Netinfo за разрастване и диверсифициране на онлайн бизнеса, съобщават още от групата.