Според изпълнителния директор на Netflix Рийд Хастингс, компанията в момента има твърде много успешни предавания. Той иска тя да промени това и да рискува повече, съобщава BusinessInsider.
“Нашият коефициент на хитове е твърде висок. Винаги натискам екипа по съдържанието. Трябва да поемаме повече риск. Трябва да пробваме повече луди неща, защото трябва да имаме по-висок коефициент на спрени предавания”, коментира Хастингс по време на конференцията Code.
Това от части е и обяснението защо Netflix спря Sense8 и The Get Down въпреки тяхната популярност. Вероятно причината е, че компанията иска да освободи повече ресурси за експерименти с въпросните луди идеи. Какви са те, за сега остава тайна на компанията.
Една от другите цели на Хастингс е истински големите хитове. Компанията не крие, че е използвала Big Data анализи, за да изчисли с голяма вероятност, че House of Cards например има голяма вероятност да стане хит. Но Хастингс иска повече от “хит”. Той иска предавания, които “просто са невероятни победители”.
Това означава по-различни и смели прочити на данните и повече рискове. Хастингс коментира, че предаването 13 Reasons Why се е превърнало в неочакван хит. Това е и сред мотивиращите фактори за повече рискове.
Според Хастингс само така компанията ще може да успее да създаде истински големи хитове. А това може и да означава, че скоро ще бъдат спрени още сериали на Netflix, макар че за сега компанията не е давала индикации за подобни намерения.