post

 

 

Nestlé се присъедини към над 150 международни компании, призовавайки правителствата по целия свят да координират своите усилия за икономическа помощ и възстановяване от кризата, породена от разпространението на COVID-19, с най-новите научни данни в областта на климата.

Подписвайки това изявление, компаниите затвърждават своите собствени научнообосновани ангажименти за постигане на нулеви нетни въглеродни емисии. Бизнесът призовава правителствата да приоритизират по-бързия и справедлив преход от сива към зелена икономика.

Изявлението идва в момент, в който държавите по света работят върху пакети от мерки за възстановяване от въздействието на коронавирус пандемията и същевременно се готвят да представят подобрени национални планове за климата съгласно Парижкото споразумение.

Инициативата се стреми да обедини бизнеса и правителствата с цел по-добро възстановяване от кризата и постигане на най-добрия положителен ефект за хората, икономиката и планетата.

Компаниите заявяват, че ще продължат да:

  • Демонстрират, че най-добрите решения и действия са основани на науката;
  • Инвестират във възстановяване и устойчивост за постигане на системни социално-икономически трансформации;
  • Работят с правителствата по цял свят, за да разрастват това движение

„Нека да работим заедно за създаването на по-устойчив и издръжлив на кризи свят. Ние в Нестле сме отдадени на нашата роля и се ангажираме с постигането на нулеви нетни емисии на парникови газове до 2050 г. “, заяви Марк Шнайдер, изпълнителен директор на Nestlé.

Nestlé ускорява действията си за справяне с климатичните промени и се ангажира с  постигането на нулеви нетни емисии от парникови газове до 2050 г. Плановете за постигане на тази цел включват възстановяване на земеделските земи и гори, увеличаване на използването на възобновяема енергия и преформулиране на продукти, които имат по-добър екологичен отпечатък и допринасят към по-балансирана хранителна култура. Компанията ще публикува план, включващ междинни цели, съответстващи на усилията за ограничаване на повишаването на температурата до 1,5 ° С.

Компаниите дават гласност на тази цел, мотивирани от инициативата „Science Based Targets” (SBTi) и партньорите в кампанията „Бизнес амбиции за 1,5 ° C“, Глобалния договор на ООН и инициативата „Ние имаме предвид бизнеса“ (“We mean business”).

Прочетете цялото прессъобщение тук.

Тагове / Tagged

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *