Успоредно със Световното първенство по футбол, десертите Nestlè LION стартират мащабна инициатива, посветена на младите хора, които обичат да спортуват и да се забавляват на открито. Кампанията стартира тази седмица, с гореща футболна надпревара, а за финал шоколадовите десерти ще реализират свой амбициозен социален ангажимент – реновиране на общинско игрище в град София.
„Лъвският“ бранд на Нестле организира социално отговорен проект, в който ще предизвика всички българи да бъдат активни, ще им поднесе много спортни емоции по време на Световното първенство по футбол и ще въвлече известни личности и верни дългогодишни партньори. Големият стимул за инициирането на тази е кампания е социалната идея, чиято реализация ще бъде и най-подходящият завършек на това футболно лято.
Шоколадовият десерт насочва усилията и средствата си в облагородяването на общинско игрище в София. В партньорство със Столична община, Nestlè LION ще осъвремени и обезопаси избран терен, за да могат повече деца и възрастни от най-големия столичен квартал да се наслаждават на удоволствието да спортуват на открито. Проектът е естествено продължение на дългосрочно поетата отговорност от Нестле България да промотира и подкрепя активния начин на живот и балансираното хранене, чрез мащабната инициатива Живей Активно!
С вдъхновение от Световното първенство по футбол, преди реализацията на социалната кауза, брандът ще зареди с енергия спортните фенове, за да се впуснат в спортни приключения. С медийното партньорство на WebGround Media Group, ще бъде осъществен футболен турнир с множество изкусителни награди. Възможност да се включат в него, ще имат всички фенове на Nestlè LION и футбола. Любителите на шоколадовата марка ще се борят за персонална прожекция на финала на Световното първенство в киносалон на Cine Grand Sofia Ring Mall, както и за възможността да коментират мач от Мондиал 2018 в студио на живо.
Голямото спортно събитие ще завърши със „звезден“ футболен мач – двубой между победителят от турнира и „Отборът на сърцето“. Специална роля е отредена на сърцатият отбор от известни личности, който защитава името си, подкрепяйки множество благотворителни инициативи с обществено значение. Селекционерът на отбора, Лео Бианки ще обедини някои от най-популярните български лица да се включат в „Звездна“ футболна надпревара, а част от хонорарите на всички тях, ще бъде вложена в облагородяването на спортната площадка в столичен квартал.
С мотото „Nestlè LION те предизвиква да бъдеш активен“ ще бъде поставено началото на един горещ сезон, посветен на спорта и добрите начинания. Специално за най-запалените фенове, които приемат активното шоколадово предизвикателство, в района на столичния Ring Mall, Nestlè LION обещава незабравим „лъвски“ заряд и слънчеви емоции.