Nestlè LION се ангажира със социална кауза по време на Световното първенство

Успоредно със Световното първенство по футбол, десертите Nestlè LION стартират мащабна инициатива, посветена на младите хора, които обичат да спортуват и да се забавляват на открито. Кампанията стартира тази седмица, с гореща футболна надпревара, а за финал шоколадовите десерти ще реализират свой амбициозен социален ангажимент – реновиране на общинско игрище в град София.

„Лъвският“ бранд на Нестле организира социално отговорен проект, в който ще предизвика всички българи да бъдат активни, ще им поднесе много спортни емоции по време на Световното първенство по футбол и ще въвлече известни личности и верни дългогодишни партньори. Големият стимул за инициирането на тази е кампания е социалната идея, чиято реализация ще бъде и най-подходящият завършек на това футболно лято.

Шоколадовият десерт насочва усилията и средствата си в облагородяването на общинско игрище в София. В партньорство със Столична община, Nestlè LION ще осъвремени и обезопаси избран терен, за да могат повече деца и възрастни от най-големия столичен квартал да се наслаждават на удоволствието да спортуват на открито. Проектът е естествено продължение на дългосрочно поетата отговорност от Нестле България да промотира и подкрепя активния начин на живот и балансираното хранене, чрез мащабната инициатива Живей Активно!

С вдъхновение от Световното първенство по футбол, преди реализацията на социалната кауза, брандът ще зареди с енергия спортните фенове, за да се впуснат в спортни приключения. С медийното партньорство на WebGround Media Group, ще бъде осъществен футболен турнир с множество изкусителни награди. Възможност да се включат в него, ще имат всички фенове на Nestlè LION и футбола. Любителите на шоколадовата марка ще се борят за персонална прожекция на финала на Световното първенство в киносалон на Cine Grand Sofia Ring Mall, както и за възможността да коментират мач от Мондиал 2018 в студио на живо.

Голямото спортно събитие ще завърши със „звезден“ футболен мач – двубой между победителят от турнира и „Отборът на сърцето“. Специална роля е отредена на сърцатият отбор от известни личности, който защитава името си, подкрепяйки множество благотворителни инициативи с обществено значение. Селекционерът на отбора, Лео Бианки ще обедини някои от най-популярните български лица да се включат в „Звездна“ футболна надпревара, а част от хонорарите на всички тях, ще бъде вложена в облагородяването на спортната площадка в столичен квартал.

С мотото „Nestlè LION те предизвиква да бъдеш активен“ ще бъде поставено началото на един горещ сезон, посветен на спорта и добрите начинания. Специално за най-запалените фенове, които приемат активното шоколадово предизвикателство, в района на столичния Ring Mall, Nestlè LION обещава незабравим „лъвски“ заряд и слънчеви емоции.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *