NESCAFE празнува своя 75 годишен юбилей в България

Тази година една от най-емблематичните марки на Нестле навършва 75 години. На 01 април любителите на първото разтворимо кафе – NESCAFЕ ще отпразнуват в България рождения ден на най-иновативната марка кафе по нетрадиционен начин.

Дни преди юбилейната дата стотици служители на Нестле България влязоха в ролята на посланици на марката и приветстваха минувачите с NESCAFЕ напитки пред големите вериги магазини в цялата страна.

Началото ще бъде обявено на 01 април в София, в градинката срещу Националната художествена галерия.

Шарен и весел NESCAFE кът и 5-метровата емблематична червена чаша на NESCAFЕ ще зареждат столичани с добро настроение до 15 април.

В деня на юбилея – 1 април, музика, танци и изненади предстоят за всички, които се отбият да изпият чаша топло кафе NESCAFE между 10:00 и 17:00 часа.

NESCAFЕ в България

Нестле стъпва на българския пазар през 1994 г. и това предопределя старта на бурното развитие на NESCAFЕ в страната.

През 2002 г. Нестле България поставя началото на консумацията на студено кафе на територията на страната. Новият продукт NESCAFЕ Frappе веднага се превръща в любимата освежаваща напитка на потребителите.

Истинският фурор, обаче, настъпва една година по-късно с лансирането на рецептата NESCAFЕ 3in1. Нестле България започва да развива категорията на кафе-миксовете в България, а с радиореклама с участието на „Ъпсурт“ получава награда от Българската Асоциация по Маркетинг (БАМ).

Три години по-късно кампанията „Неочаквано добра комбинация” взривява феновете на марката и е отличена с приза за най-ефективна реклама на наградите EFFIE.

През 2009 г. в партньорство с Груп СЕБ, официален представител на марката KRUPS за България, Нестле България изненадва потребителите с иновативната кафе система за приготвяне на топли и студени напитки NESCAFЕ Dolce Gusto. Кафе машината е възпята в хита на група Tri-O-Five „Back to you“.

Днес NESCAFE е не само най-обичаната марка разтворимо кафе в България и света, а и истинска марка-легенда, която промени пазара на кафе и постави началото на изцяло нова категория напитки в страната.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *