Технологичната търговска верига Multirama и първата българска верига за технологии и забавление Public внедриха платформата за онлайн магазини Summer Cart. Двата онлайн магазина ще стартират през февруари – март 2010 г.; а в момента те играят ролята на виртуални каталози на предлаганите от компаниите продукти. В рамките на проекта платформата Summer Cart е оптимизирана специално за Multirama, направени са редица доработки, улесняващи управлението на наличния огромен брой артикули, както и интеграция с ERP системата Atlantis ERP.
Проектът е истинско предизвикателство, тъй като Multirama е най-голямата специализирана верига за компютри и периферия у нас, която въпреки сериозното разнообразие от продукти, залага на индивидуалния подход към всеки клиент, удовлетворявайки неговите специфични предпочитания за цена и качество. В магазините от веригата това се постига благодарение на работещия там експертен персонал. В онлайн магазина същият ефект е постигнат чрез удобното и интуитивно управление, което включва редица филтри и категории, улесняващи достъпа до желания продукт.
„Избрахме платформата Summer Cart, защото тя предлага най-оптималното решение на база на зададените параметри – функционалност, цена и срокове на изпълнение. Доволни сме, защото потребителите се ориентират добре в новата система, харесват дизайна и функционалността. Те са по-активни благодарение на заложената интерактивност и можем да кажем, че новата платформа ни е помогнала да удвоим уникалните посещения за една седмица“ – разказва Мария Синигерова, маркетинг мениджър на Multirama.
В рамките на проекта двата онлайн магазина са интегрирани с внедрената в Multirama система за управление на бизнеса Atlantis ERP. Интеграцията включва показване на продуктовия каталог на компанията от ERP системата, включително цените, описанията на продуктите и наличността. Снимките на артикулите обаче не са част от интеграцията и се поддържат единствено в администрацията на сайта (платформа Summer cart). От веригата разкриват, че в бъдеще се планира интеграция на информацията за клиентите, поръчките, доставките и плащанията.
„За нас успехът на този проект е показателен, че Summer Cart е платформа, която може лесно да бъде внедрена както в малки и средни търговски фирми, така и в големи компании, обезпечавайки управлението на огромен брой продуктови категории, както и интеграцията с другите бизнес решения, работещи при клиента“ – посочва Георги Мирчев, управител на Mirchev Ideas, фирмата – създател на Summer Cart.
Mirchev Ideas е водеща софтуерна фирма, която създава бизнес приложения по поръчка и системи за електронна търговия. Портфолиото на компанията включва над 600 проекта за клиенти от цял свят. Компанията е и създател на първото българско готово решение за онлайн магазини Summer Cart, което включва всичко, необходимо за стартирането на електронен магазин и се предлага на достъпна цена. С това решение търговците получават уебсайт с продуктов каталог, отстъпки, онлайн поръчки, кошница за пазаруване, административна област, вградена система за управление на съдържанието (CMS), многоезичност, поддръжка на 39 валути, както и интеграция с най-популярните системи за разплащане.