Отвъд цялостния ръст на пазарен дял, компанията отчита и рекордни продажби на устройства за трето тримесечие, спрямо последните 6 години. Серията edge на Motorola също отбелязва рекордни резултати в представянето си: +74% ръст YTY.
Най-силното си трето тримесечие от 2017г. насам обяви Motorola, отчитайки рентабилност в бизнес резултатите си за единадесетто поредно тримесечие. Компанията отбелязва и ръст на пазарния си дял от 22% на годишна база в цяла Европа, Близкия изток и Африка, въпреки сравнително предизвикателния период, който в момента бележи пазара на мобилните услуги по света.
Резултатите идват след година, в която технологичният бранд постави сериозен фокус върху разширяването на продуктовата си гама в премиум сегмента, чрез лансирането на устройства като Razor 2022 и първият по вида си телефон в колаборация с института Pantone – edge 30 neo. Освен обогатяването на устройствата си в премиум сегмента, стратегията на компанията се фокусира и върху подобряването на присъствието на Motorola в B2B сегмента. По-рано тази година технологичната компания обяви първия си смартфон, разработен в колаборация с Lenovo – ThinkPhone by Motorola. Устройството се позиционира с насоченост към бизнес сегмента и е създадено да допълва функционалностите за оптимизирана продуктивност на лаптопите ThinkPad, като обещава същото надеждно качество и сигурност, каквито има във всяко устройство с марката Lenovo Think.
За възможностите и предизвикателствата на текущия пазар за мобилни технологии, Фабио Капоки, генерален мениджър на Моторола за Европа, Близкия Изток и Африка, споделя:
“През новата година ще трябва да сме все по-подготвени да се справим с пазарните предизвикателства. Със сигурност най-голямото такова си остава да продължаваме да осигуряваме растеж на компанията, въпреки тенденциите за занижени пазарни перспективи. Вярваме, че с предстоящите лансирания на нови продуктови гами ще продължаваме да затвърждаваме позицията си на пазара. В момента Lenovo ThinkPhone by Motorola ни предоставя вълнуваща възможност да направим значителен напредък в B2B пространството, като очакваме разширяване и в нашата edge гама от устройства.”