Microsoft представи част от новите възможности на решението си за управление на взаимоотношения с клиенти и партньори, които ще са налични по-късно тази година с Microsoft Dynamics CRM 2016. Най-новата версия на платформата ще включва подобрения в анализите, мобилността, усъвършенствано обслужване, както и значително повишаване на продуктивността, за да могат бизнесът и служителите да постигат повече.
Увеличаването на производителността се осигурява чрез задълбочена интеграция на Dynamics CRM с други ключови за бизнеса приложения като email, Excel, OneDrive for Business.
„Желанието на Microsoft да прави клиентите си успешни се корени в амбицията ни да преоткрием продуктивността и бизнес процесите“, заяви Bob Stutz, корпоративен вицепрезидент, Microsoft Dynamics CRM. “Dynamics CRM 2016 събира основните функционалности в единна среда, за да се отстранят разсейващите фактори, да се улесни изпълнението на задачите и драстично да се увеличи продуктивността, с цел потребителите да отделят повече време в обслужване на своите клиенти.“
Според проучване на Journal of Experimental Psychology, всеки път, когато служител превключва между приложения, е налице спад в производителността му от средно 40%. Microsoft Dynamics CRM 2016 посреща този проблем с конструктивен принцип, позволяващ на организациите да управляват дейностите от един екран, без необходимост от експорт на данни или превключване между програми. Това драстично намалява времето за извършване на задачите, част от които са напълно автоматизирани. Благодарение на подобрената интеграция на Excel и Dynamics CRM, са налице нови шаблони за различни задачи, функции и сценарии, с които потребителите могат ефективно да вършат своите задължения, без да експортират данни от едно приложение и да ги импортират в друго преди да ги анализират.
Редица нови възможности за създаване, съхраняване и достъп до документи ще получат компаниите благодарение на синхронизация на работата на Dynamics CRM с OneDrive for Business. Предстоящата версия на софтуерното бизнес решение за управление на взаимоотношения с клиенти въвежда Delve функционалност, подсилена с Office Graph. Delve извлича и показва ключово съдържание при работата с потенциални и настоящи клиенти.
Мобилността е ключова за продуктивността, поради което Dynamics CRM 2016 ще осигури пълен офлайн режим на работа за специалистите по продажби и обслужване посредством смартфони и таблети (базирани на Android, iOS и Windows). Също така, ще бъде въведена възможност за създаване на силно персонализирани мобилни приложения, с които да се рационализира изпълнението на задачите, както и ново поколение интеграция с гласовия асистент Cortana.
Обслужването е възлов елемент във всяка стратегия за взаимоотношения с клиенти. Dynamics CRM ще затвори целия цикъл, предоставяйки интегрирано решение обхващащо самообслужване, асистирано обслужване и обслужване на място.
В интернет вече е наличен Release Preview Guide, от който може да научите повече за подобренията в Microsoft Dynamics CRM 2016. Документът е достъпен в секция „Ресурси“ на адрес http://www.isystems.bg