Технологичният гигант Meta стартира онлайн магазин, от който потребителите на Facebook, Instagram и Messenger ще могат да купуват дигитални дизайнерски дрехи за своя аватар. Стоките включват екип за мотокрос, качулка с лого и костюми на марките Prada, Balenciaga и Thom Browne.
“Дигиталните стоки ще бъдат важен начин да изразите себе си в метавселената и голям двигател на креативната икономика“ – посочва в своя публикация изпълнителният директор на компанията Марк Зукърбърг. Той допълва, че луксозните модни къщи все повече си партнират с технологичните компании за създаване на маркови дигитални облекла.
Припомняме, че миналата година Fortnite предостави възможност на играчите да купуват маркови дрехи на Balenciaga за своите герои в играта. В Roblox геймърите могат да посещават Gucci Town, в който има градина и виртуален магазин с логото на марката.