MasterCard обяви подновяване на договора си като официален партньор на UEFA Champions League за периода 2012-2015 година.
Първенството UEFA Шампионска Лига 2010-2011 беше проследено от 1,1 милиарда футболни запалянковци по цял свят.
С помощта на MasterCard хората от повече от 60 страни получиха шанса да се докоснат до едно от най-вълнуващите и популярни спортни събития на годината.
През новия период MasterCard ще се фокусира за пореден път върху феновете, като ще им предостави различни нови възможности. Това включва уникални предложения за картодържателите, достъпни в уеб магазина MasterCard UEFA Champions League.
През последните две години хиляди фенове преживяха лични „безценни“ моменти в историята на спорта, които включваха възможност за родителите да видят как децата им придружават своя спортен герой на терена или да спечелят достъп до специалните събития преди мача.
Чрез съвместни промоции с други спонсори на UEFA MasterCard показа силата на партньорството, при което фeновете могат да се възползват от обединените усилия на компаниите.
Новото за този цикъл е, че MasterCard ще предложи директно на феновете по-голямо и по-добро преживяване с връзка към градовете домакини на мачовете. Картодържателите, които живеят в тези европейски градове или ги посещават, ще имат възможност за директен достъп до големите клубни състезания, за да присъстват в написването на спортната история.
Феновете на UEFA Шампионска Лига могат да посетят http://www.facebook.com/witnesshistory, за да прочетат новини и интересни мнения на експерти, както и да се възползват от възможността да спечелят фантастични награди.
Дейвид Тейлър, главен изпълнителен директор UEFA Events SA коментира новината:
„Изключително доволни сме, че подновяваме сътрудничеството си с MasterCard, една от най-големите и престижни глобални марки. Присъствието и активното участие на MasterCard допринася за големия успех на Шампионската Лига на UEFA и това ще продължава през следващите три сезона. В замяна, ние очакваме да подпомогнем MasterCard с много безценни възможности за милионите фенове и картодържатели по света”
Хавиер Перез, президент на MasterCard Europe заяви:
„Ние сме доволни да обявим подновяването на спонсорството на UEFA Шампионска Лига и сме горди, че ще продължим да предлагаме „безценни” изживявания за всички чрез това партньорство. Само за изминалия сезон осъществихме промоции с банките и търговците в повече от 60 страни и тази новина гарантира, че ние ще продължаваме да награждаваме нашите настоящи и потенциални клиенти по нови начини.”
Като водеща световна платежна компания MasterCard оперира като франчайзър, посредник и съветник в разплащателната индустрия и подпомага търговията, обезпечавайки важната икономическа връзка между финансовите институции, правителствата, бизнеса, търговците и картодържателите по цял свят.
През 2010 година 2,7 трилиона долара брутен обем в долари са генерирани чрез ползване продуктите на компанията от потребителите по цял свят.
Мрежата на MasterCard извършва над 23 милиарда транзакции на година и има капацитета да оперира със 160 милиона транзакции в час със средно време за реакция от 130 милисекунди и с 99,99 процента надеждност.
MasterCard навлезе в глобалната търговия чрез своята фамилия от марки включително MasterCard, Maestro, и Cirrus; с набор от продукти като кредитни, дебитни и предплатени карти, както и неговите иновативни платформа и функционалности като MasterCard PayPass и MasterCard inControl. Компанията обслужва потребители, правителства и бизнеси в повече от 210 страни.