Futuremark обяви своя най-нов бенчмарк 3DMark Time Spy, и графичните резултати на решенията Radeon демонстрират още веднъж водеща производителност под DirectX 12.
AMD затвърждава своите водещи позиции в графичната производителност в ерата на DirectX 12 особено в своя списък от DirectX 12 игри, много от които са настроени да ползват предимствата на архитектурите Graphics Core Next и Polaris.
Екосистемата DirectX 12 бързо се разраства, като разработчиците възприемат на въоръжение интерфейса за разработка (API), използващ ефективно системните ресурси. Със своята широка гама от партньорства, AMD води в DirectX 12 производителността за огромното мнозинство в игрови заглавия и бенчмарки, сред които Ashes of the Singularity, Hitman, Total War: Warhammer Quantum Break, Gears of War и Forza APEX.
С DirectX 12 продуктите на AMD могат да дадат по-висока скорост на кадрите, ефективна GPU производителност и ниска латентност с поддръжка на разширени функции, сред които:
Многонишков запис в командния буфер:
Многонишковият запис в командния буфер отваря широка комуникационна магистрала между вашия AMD процесор или APU и вашия AMD Radeon GPU, така че повече от едно CPU ядра могат да си „говорят“ с графичния процесор едновременно. С DirectX 11, повечето от графичната работа се зарежда на едно ядро.
Асинхронни изчисления при DirectX 12:
Една характеристика на DirectX 12, която изключително се поддържа от Graphics Core Next и Polaris архитектурите. На последните са базирани AMD Radeon графичните карти, и тази особеност на DirectX 12 позволява паралелното изпълнение на изчислителни и графични задачи за значително намаление на времето за обработка на инструкциите.
DirectX 12 mGPU:
DirectX12 mGpu позволява игрови битки с високи кадрови скорости, ниска латентност, възможности за работа с високо качество на изображението и т.н.