Mastercard дава на потребителите свободата да пазаруват чрез различни устройства и канали с Masterpass

Mastercard представи основата за бъдещето на търговията – важен крайъгълен камък за индустрията – с новата глобална услуга за дигитални плащания Masterpass. Това усъвършенствано решение дава възможност на потребителите да не търсят друга, освен собствената им доверена банка, за да извършват бързи, лесни и сигурни дигитални плащания – посредством различни устройства и канали – където и да пожелаят да пазаруват – било то онлайн, в приложение, а сега и в магазини с безконтактни ПОС терминали. Mastercard е първата мрежа, която предоставя изцяло дигитална платежна услуга през различни канали за потребители, банки-издатели на карти и търговци, възползвайки се от най-модерните методи за сигурност на плащането, които съществуват понастоящем.

Masterpass улеснява ежедневните плащания – от закупуването на билет за влака, за пътуване до работа, та до разделянето на сметката на самата маса в ресторанта и закупуването на хранителни стоки с едно докосване на телефона в магазина или запазване на самолетни билети онлайн, решението опростява процеса на плащането.

Masterpass е достъпен при стотици хиляди търговци онлайн и през приложения, включително Masabi, Office Depot и ParkMobile. Потребителите могат да използват приложението в повече от пет милиона търговски локации в 77 държави, които приемат безконтактно плащане, вкл. BJ’s Wholesale Club. Възможността за безконтактно плащане ще се предостави първо на собствениците на устройства с Android в САЩ.
Търговците, които ще приложат Masterpass в близките месеци са Saks.com, Lord и Taylor.com и приложението The Cheesecake Factory.

Първите партньори, подкрепящи подобреното изживяване с Masterpass, са Ally Bank, Associated, Bank of America, Bank of the West, BMO Harris Bank, Capital One, Central Bank, Citi, Fifth Third Bank, First Hawaiian Bank, First Tech Federal Credit Union, Key Bank, People’s United Bank, Security Services Federal Credit Union, SunTrust and Virginia Credit Union. Чрез добавяне на различни нива на услугите, включително токенизация с идентификация и верификация на картодържателите, Masterpass използва най-съвременните методи за сигурност, за защита на потребителите от измами.

Пускането на усъвършенствани Masterpass решения от издателите на карти в САЩ ще започне по-късно този месец. Европа и Близкият Изток ще бъдат следващите пазари, където ще видим в действие интегрираното решение Masterpass, до края на 2016 г..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *