M-Tel предлага на абонатите си да оценят качеството на обслужване с безплатен SMS

Връзката на даден клиент с неговата компания често е повече емоционална, отколкото рационална и в много случаи се базира на моментното удовлетворение от обслужването в магазина или офиса.

За да измери това моментно състояние, Мобилтел въвежда нов канал за обратна връзка и оценка на момента – SMS със скала от 2 до 6.

SMS-ът е безплатен за клиента и ще бъде изпращан в отговор на запитване от страна на компанията веднага след активация или промяна на която и да е от изброените услуги:

– Роуминг пакети – активация и деактивация

– Vodafone Live! пакети

– Активация на домашен телефон

– Любим номер – активация и промяна

– Номера от групата „Семейство и приятели” – активация и промяна

– Смяна на тарифен план

Така компанията осигурява нов, още по-пряк и лесен за клиентите начин да изразят своето мнение в момента на обслужване. Те ще могат да дават незабавна обратна връзка за качеството на обслужване, получено не само в магазините на М-Тел, но и в тези от партньорската мрежа.

Оценка ще се дава и от клиенти, допитали се до call-центъра или предпочели да използват автоматичното меню на *88.

Само преди няколко месеца Мобилтел разшири възможностите за пряк контакт с компанията във Facebook, като създаде собствена чат платформа в социалната мрежа на адрес: http://www.facebook.com/MobiltelBG.

Чатът е активен всеки ден от 09:00 до 24:00 часа, а през останалото време може да се остави съобщение, на което се отговаря в рамките на 24 часа.

Тези, които избягват социалните мрежи, могат да използват същата платформа в официалния сайт на компанията – www.mtel.bg.

И двата канала са уникални за страната и засега се предлагат единствено от М-Тел. Целта на компанията е да се доближи още повече до своите клиенти и да им предложи оптималния за всеки от тях начин за комуникация с техния оператор.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *