Социалната мрежа LinkedIn планира да пусне нова секция в своята платформа, която да е посветена на бизнес новините, предаде “Ройтерс”. По този начин компанията се опитва да привлича потребителите, така че те да четат и да обсъждат събитията от деня.
Обновяването на уебсайта и мобилното приложение на платформата са най-новият опит на LinkedIn да задържи потребителското внимание. Компанията беше придобита от Microsoft миналата година за 26 млрд. долара, а сега се опитва да се разрасне отвъд корените си в сферата на търсенето на работа и да добави функции, свързани със социалните мрежи.
LinkedIn нарича секцията „Trending Storylines”. Тя ще включва поток от линкове към външни новинарски източници, както и свързани публикации, написани от потребителите на платформата.
Екип от редактори ще избере на кои истории да се акцентира, обяви в интервю главният редактор на LinkedIn Даниел Рот. Компанията няма да има собствени репортери, пише Infostock.
Социални мрежи като Twitter, Facebook и Snap отдавна добавиха подобни функции, подчертаващи важните новини.
За разлика от другите потокът от новини на LinkedIn ще е с ограничени теми за бизнеса. Идеята е да се предоставя информация, която да бъде полезна на работни срещи, твърди вицепрезидентът по продуктите на LinkedIn Томър Коен.
LinkedIn има средно 106 млн. активни потребители месечно и 467 млн. потребители общо.