LG запази водещата си позиция на световния пазар за OLED телевизори за 12-та поредна година, осигурявайки си 52,4% дял през 2024 г., сочат данни на маркетинговата компания Omdia.
Компанията е доставила 3,18 милиона OLED телевизора през миналата година, като само през последното тримесечие броят им е надхвърлил 1,1 милиона. OLED моделите представляват 45% от премиум телевизионния пазар през 2023 г., като делът им е нараснал с 8,5% спрямо предходната година. Очаква се ръстът да продължи и през 2024 г., достигайки 50%.
С нарастващото търсене на по-големи екрани, продажбите на OLED телевизори с диагонал 75 инча и повече също се увеличават, като LG държи 57,5% от този сегмент. Компанията ще представи нови модели с подобрения, включително безжично предаване на аудио и видео със 144Hz честота на опресняване и интегриран изкуствен интелект в платформата webOS.
Глобалните доставки на телевизори достигат 208,8 милиона броя през 2023 г., като това е първият ръст от три години насам. Продажбите на OLED телевизори нарастват с 8%, достигайки 6,07 милиона броя. Общите доставки на телевизори на LG, включително OLED и LCD модели, възлизат на 22,6 милиона, което представлява 16,1% от глобалния пазар.