LG обявява организационни промени за насърчаване на Future Vision 2030

Стратегическо преструктуриране за подобряване на синергията и стимулиране на растежа в ключови бизнес области

 

LG обяви серия от организационни промени и назначения на ръководни длъжности след одобрение от борда на директорите. Това реструктуриране цели да ускори изпълнението на средносрочната и дългосрочната стратегия на компанията, „Future Vision 2030,” като подобри вътрешно организационната синергия и въвеждане на иновации в своето бизнес портфолио.

Реструктурирането се фокусира върху регрупирането на оперативните бизнес отдели на LG за максимизиране на потенциала на съществуващите бизнеси, засилване на операциите на услуги, базирани на платформа, да се ускорят B2B инициативите и да се подсигурят нови двигатели на растежа в обещаващите сектори. Тези промени имат за цел да подобрят ефективността чрез стратегическа селекция и концентрация на възможности, което, от своя страна, да създаде по-добра синергия между бизнесите и бъдещата конкурентоспособност.

За да поведат тази трансформация, LG назначава опитни професионалисти с изключителна експертиза, наблягайки на повишаването на дългосрочната конкурентоспособност на компанията чрез развитието на високо ефективни организации.

Ключови промени в бизнес структурата

Ще бъде създадено ново дружество, което да подпомогне растежа на бизнеса с отопление, вентилация и климатицация (HVAC), ключов компонент от стратегията на LG за ускоряване на B2B. Overseas Sales & Marketing Company вече ще функционира като контролна кула за B2B в чужбина. В допълнение, операциите, свързани с дисплеи – включително телевизори, монитори и информационни табели – ще бъдат интегрирани, за да се насърчи синергията и да се разшири бизнесът с услуги, базирани на платформи. Новите двигатели на растежа ще бъдат стратегически преместени в дружества с по-голяма значимост за бизнеса, което ще осигури по-стабилна подкрепа и ще създаде синергии в различните бизнес области.

Всички четири дружества вече ще включват “Solution” в имената си, отразявайки еволюцията на LG в доставчик на решения за интелигентен живот, който свързва и подобрява преживяванията на клиентите в различни среди, включително домове, търговски пространства, мобилност и виртуални платформи.

Реструктуриране на дружествата

LG преструктурира четирите си дружества в Home Appliance Solution (HS) Company, Media Entertainment Solution (MS) Company, Vehicle Solution (VS) Company и Eco Solution (ES) Company. Тази реорганизация предефинира техните роли и идентичност в рамките на LG.

H&A Company ще бъде преименувана на HS Company, за да съответства на визията за „Нулев труд вкъщи, повече качествено време“ (“Zero Labor Home, Makes Quality Time”). За да подкрепи тази визия, LG ще премести Platform Business Center – отговарящ за планирането, разработването и оперирането на LG ThinQ – директно под HS Company. Това стратегическо пренасочване има за цел да утвърди HS Company като лидер в областта на решенията с изкуствен интелект в различни пространства, включително домове, търговски площи и превозни средства, ефективно отговаряйки на нуждите на потребителите извън традиционните домакински условия. Нещо повече, HS Company ще включи подразделението Robot Business Division на BS Company, за да интегрира основните технологии за роботи в своите решения за домашни роботи. Лиу Джае-чеол ще продължи да ръководи HS Company.

HE Company ще промени името си на MS Company, за да резонира със своята цел да се превърне в мощна медийна и развлекателна платформа. Дружеството ще включва Information Display бизнеса, както и Information Technology бизнеса от BS Company, заедно със своя бизнес с телевизори, за да създаде синергия в операциите с хардуер и платформа. Парк Хьонг-сей ще продължи да ръководи MS Company стимулирайки превръщането ѝ в медийна и развлекателна платформа.

MS Company ще ускори разширяването на бизнес областите за услуги, базирани на платформи, като разшири приложението на webOS, която се използва предимно в интелигентни телевизори, до монитори, информационни табла и системи за развлечение в превозните средства. webOS ще се превърне в интегрирана платформа за съдържание и услуги за използване както на закрито, така и на открито, като повиши конкурентоспособността чрез синергия и подобрена бизнес структура.

VS Company ще затвърди ролята си, променяйки името си от Vehicle component Solutions Company на Vehicle Solution Company, наблягайки на своя фокус върху предоставянето на иновативни решения за цялата автомобилна екосистема. Еун Сеок-хиун ще продължи да води компанията.

ES Company е новосъздадена. HVAC бизнесът, до скоро част от H&A Company и значителна част от B2B растежа на LG, вече ще оперира като самостоятелно звено под ES Company. Лий Джае-сунг, настоящият ръководител на Air Solution Business Division, ше поеме ръководството на ES Company, гарантирайки приемствеността на HVAC бизнеса и поддържайки стратегическата посока.

Предвид проектния характер на HVAC бизнеса и специфичната характеризация на пазара и потребителите му, LG установява, че оперирайки го като самостоятелно дружество, ще максимизира бъдещата конкурентоспособност и потенциал за растеж. Със създаването на ES Company, LG цели да се позиционира като глобален лидер в комплексните решения за въздуха.

В допълнение, ES Company ще поеме отговорност за бизнеса със зареждане на електрически превозни средства от BS Company и ще играе решаваща роля в стимулирането на B2B растежа в сектора на чистите технологии – един от ключовите двигатели на бъдещия растеж на LG.

Междувременно, за да повиши конкурентоспособността на B2B операциите в чужбина, LG ще създаде B2B Business Capability Enhancement Division под Overseas Sales & Marketing Company.

Chief Strategy Office (CSO), действащ като контролна кула на бъдещата стратегия на LG, също ще наблюдава ускоряването на AI и ще реагира на глобалните разработки в областта на изкуствения интелект. Chief Digital Office, който до сега отговаряше за дигиталните трансформации, ще бъде реорганизиран в DX Center и преместен директно под CSO. DX Center ще се фокусира върху стимулирането на бизнес резултатите чрез генеративни AI технологии и ще се ръководи от Чо Джунг-бум.

Изпълнителните назначения подчертават подбора на различни таланти с доказан опит в продажбите, услугите и R&D дейността. Джунг Пил-уон, настоящият ръководител на TV Overseas Sales & Marketing Group, е назначен за MEA Region Representative което е признание за богатия му опит в управлението на продажби в чужбина и за дълбокото му познаване на пазарите в Близкия изток и Африка. Освен това, Ким Джунг-хо, Ким Йо-сеон и Чой Джунг-уон, които ръководят поддивизиите съответно в Саудитстка Арабия, Полша и Малайзия, са повишени до изпълнителни позиции, като признание за значителния им принос в растежа на бизнеса.

Всички нови назначения влизат в сила на 1 декември, а повишенията – на 1 януари.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *