GERMANOS предлага екслузивно в България един от най-компактните мобилни телефони с изцяло сензорен екран – LG Cookie Lite T300. Новият телефон с марката LG беше представен в магазина на GERMANOS в търговски център The Mall в столицата.
Водещ на събитието бе звездата от българския ТВ сериал „Стъклен дом” – Явор Бахаров, а момчетата от Electric Force изненадаха гостите с брейк танци. Първият собственик на най-новия апарат на LG у нас стана Марио от София. Той го спечели в състезание за свободно импровизиран танц, при което пускаше на брейкърите музикални семпли, предварително записани на LG Cookie Lite.
Компактният и стилен дизайн на телефона съчетава сензорен дисплей с диагонал 2,4 инча и 256000 цвята, 3 основни функционални клавиша и 1,3-мегапикселна камера. Апаратът тежи само 76 грама, а характеристиките му са ориентирани към потребителите, които държат на забавлението.
Специално за музикалните фенове LG Cookie Lite T300 предлага MP3 плейър и FM радиоприемник с възможност за запис на музика от радиото директно на телефона. Телефонът притежава също така приложения за лесен достъп до социални мрежи, Stereo Bluetooth и слот за microSDHC карти памет.
LG Cookie Lite T300 се предлага у нас ексклузивно от GERMANOS на цена от 1 лев на месец при сключване на нов двугодишен договор за абонаментна програма GLOBUL Unlimited, като офертата е валидна за съществуващи абонати на оператора.
„Щастливи сме, че отново предлагаме мобилен телефон, който отговаря на конкретни нужди на нашите потребители. Cookie Lite T300 е не само най-компактният touch-screen телефон на пазара у нас, а и най-достъпният. Така, с красивия си дизайн и лесна навигация е едно от най-атрактивните предложения за младите в момента. Вярваме, че той ще продължи успеха на предишните LG Cookie модели, които започнахме да предлагаме в България през миналата година”, заяви Димитър Вълев, Мениджър Маркетинг и продажби „Мобилни комуникации”, LG Electronics за България.
С рекламата на LG Cookie Lite стартира и новата телевизионна рекламна концепция на GERMANOS. Поредицата съдържа 14 клипа, заснети за рекордно краткия срок от 7 дни. Всеки клип представя история, чието действие се развива на различна локация. В първия клип участват момчетата от брейк формацията Electric Force.
Новата рекламна кампания запазва утвърдения слоган на веригата – „Само попитай”, но надгражда съществуващата до момента комуникационна стратегия, акцентираща върху приятелското и експертно отношение към клиента. Новата концепция има за цел да ангажира емоционално потребителите и да отговори по най-добрия начин на техните изисквания.