На изложението 2015 International CES в Лас Вегас от 6-и до 9-и януари, LG Electronics (LG) ще представи впечатляващото си портфолио от телевизори за 2015 година, които ще са с интегрирана най-новата Smart TV платформа на компанията – webOS 2.0. Тя е създадена специално да засили основните функции на модерното поколение Smart телевизори, като предлага изключително потребителско преживяване, ненадминато от която и да е друга конкурентна система. Нещо повече, LG работи с доставчици на съдържание като Amazon и Netflix, за да гарантира на притежателите на LG TVs широк спектър от опции за гледане с брилянтна 4K резолюция.
Първоначално създадена с идеята “Make TV Simple Again” или „Да опростим отново телевизорите“, webOS TV е разработена, за да се справи с растящото недоволство от твърде сложните за използване Smart телевизори. С фокус върху три всеобхватни функции ― опростена свързаност, опростено превключване и по-лесна откриваемост – webOS направи навигацията в модерните телевизионни системи по-лесна от всякога. Потребителите сърдечно прегърнаха постиженията на LG с новите webOS Smart телевизори, прехвърляйки прагa от 1 милион продадени единици още в първите два месеца след представянето им по-рано тази година. По този начин, LG отбелязаха над 5 милиона продадени единици в рамките на осем месеца.
WebOS 2.0 на LG издига опростеността и удобството на изцяло ново ниво, като в същото време дава повече опции за управление на съдържанието от всякога. WebOS 2.0 предлага дълъг списък от подобрения и впечатляващи функции. Времето за зареждане е намалено с до 60% и достъпът до съдържанието вече е значително по-лесен и бърз. Например, когато превключват от основния екран на Smart TV към YouTube, потребителите ще виждат подобренията във времето за зареждане с до 70%.
Новост за webOS 2.0 е и функцията My Channels („моите канали“), която позволява на зрителите да персонализират любимите си телевизионни канали на живо или да задават set-top box канали на стартовата лента за по-голямо удобство. Бързите настройки позволяват на зрителите да настроят телевизора си без да прекъсват програмата, която гледат в момента, а функцията Input Picker позволява на свързаните устройства да бъдат моментално разпознати, за незабавна употреба.
Благодарение на партньорство с основни доставчици за съдържание, притежателите на webOS TV ще имат достъп до огромен избор от Ultra HD съдържание чрез услуги като Amazon и Netflix. Телевизорите LG webOS Smart TV имат достъп до съдържание с 4K резолюция в Netflix, включително сериали с високи оценки като House of Cards и Marco Polo. Ultra HD съдържанието в Amazon включва и филми като After Earth, Elysium, The Amazing Spider Man 2 и The Da Vinci Code.
“С новите функции, въведени в webOS 2.0, цялостното потребителско преживяване стана дори още по-опростено, лесно и интуитивно,” коментира Ин-Кю Лий, старши вицепрезидент и ръководител на дивизията за телевизори и монитори на LG Electronics Home Entertainment Company. “Платформата webOS е чудесен пример за нашата ангажираност да поемем лидерска роля в следващото поколение телевизори на пазара с истински иновативни Smart TV решения.”
Посетителите на щанда на LG на изложението CES в Лас Вегас (Las Vegas Convention Center, Central Hall, #8204) ще имат възможността да тестват пълния набор от нови webOS 2.0 продукти.