LG ще предлага Firmware Over-the-Air ъпдейти за своите Android-базирани смартфони

LG Electronics обяви, че ще предоставя най-актуалните услуги за дистанционна поддръжка – предварително инсталирано Remote Call приложение и FOTA (Firmware Over-the-Air) – на своите Android смартфони.

Тези лесни за употреба и интелигентни функции ще осигурят прецизна диагностика на софтуера в телефоните и достъп до актуални софтуерни ъпдейти.

„При смартфоните поддържането на телефона в съответствие с най-актуалните софтуерни версии и предотвратяването на потенциални проблеми изисква не по-малко усилия от това да се осигури перфектната работа на един персонален компютър”, каза д-р Йонг-сеок Парк, президент и изпълнителен директор, LG Electronics Mobile Communications Company. „С тези услуги ние реално даваме на потребителите достъп до виртуален обслужващ център, с който могат да се свържат навсякъде и по всяко време. Тази стъпка е част от целенасочените ни усилия да осигурим най-добрата последваща грижа за потребителите на нашите смартфони.”

Първата дистанционна услуга, предлагана от производител

Започвайки с LG Optimus Black (LG P970) и LG Optimus Big (LG-LU6800), LG ще предостави предварително инсталирано Remote Call приложение, което предлага дистанционно диагностициране и дава възможност на потребителите да установяват възникнал проблем с телефона, без да е необходимо да посещават сервиз.

За да получат тази услуга, потребителите трябва просто да направят запитване, като се обадят в Центъра за потребителска информация (Customer Information Center) на LG.

След като получат разрешение от потребителите, служителите от центъра ще имат достъп до техните LG смартфони чрез 3G или Wi-Fi мрежа.

За допълнителна сигурност телефоните разполагат с функция за защита на данните, която ограничава достъпа на служителите от центъра до личната информация на потребителите (в това число имейли, SMS-и, календари и снимки), преди да получат изрично позволение от собственика на телефона.

Въвеждайки тази услуга, LG става първият производител на телефони в света, който предлага широк набор от дистанционни услуги за поддръжка на потребители на Android смартфони.

Услугата LG FOTA за автоматични ъпгрейди

Благодарение на интелигентната FOTA система и предварително инсталираното FOTA приложение, потребителите ще получават регулярни известия за най-актуалните ъпгрейди.

Системата улеснява потребителите да поддържат телефоните си в съответствие с най-актуалните софтуерни версии, като им осигурява достъп до най-новите функции, софтуер и Android OS подобрения, без да е необходимо да се свързват с компютър или да посещават сервиз или магазин.

LG представи новите услуги за дистанционна поддръжка в Корея през месец май.

Услугите ще бъдат въведени и на други пазари през втората половина от годината.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *