LG обявява финансовите си резултати за първото тримесечие на 2025 година

Компанията постига рекордни приходи за първо тримесечие, водени от балансиран растеж в категориите Home Appliance и B2B

 

LG обяви днес консолидирани приходи в размер 22.74 трлн. корейски вона и оперативна печалба от 1.26 трлн. корейски вона за първото тримесечие на 2025 година. Тези резултати отбелязват най-високите приходи за първо тримесечие в историята на компанията, както и шеста поредна година, в която оперативната печалба надхвърля 1 трлн. през първото тримесечие. Добрите резултати се дължат на качествен ръст в ключови бизнес сектори, особено в B2B, не-хардуерните сегменти (като абонаменти и системата webOS), както и директни продажби към клиенти (D2C).

Vehicle solutions и HVAC – два ключови сектора за B2B стратегията на LG и за бъдещия растеж – регистрират рекордни за тримесечие приходи и оперативна печалба. Комбинираната оперативна печалба за Vehicle Solution Company и Eco Solution Company нараства с 37.2% спрямо предходната госина, а приходите – с 12.3%.

Home Appliance Solution Company, флагшип бизнеса на LG и основен двигател на печалбата, също регистрира най-високите си приходи за тримесечие досега, продължавайки и своете глобално лидерство на пазара. Бизнесът претърпя значителна трансформация благодарение на иновативните си модели като абонаменти услуги и D2C продажби. Междувременно, сегментът за медии и развлечения също демонстрира силни резултати, водени от продължаващия растеж на базираната на webOS платформа за реклама и съдържание на LG.

LG Home Appliance Solution Company обяви приходи за първото тримесечие в размер на 6.70 трлн. корейски вона и оперативна печалба от 644.6 млрд. корейски вона. В сравнение със същия период на изминалата година, приходите нарастват с 9.3%, поставяйки нови рекорди, а оперативната печалба нараства с 9.9%. Компанията продължава да поддържа своето пазарно лидерство, докато увеличава растежа на своите абонаменти и D2C продажби.

Гледайки към второто тримесечие, компанията очаква повишаване на несигурността в резултат на промяната на световните търговски политики и нарастващата пазарна конкуренция. За да отговори на тези предизвикателства, компанията ще разшири своето портфолио от нови продукти, докато задълбочава фокуса си върху абонаментите и онлайн бизнеса. Допълнителните приоритети включват фокусиране върху възможностите в B2B сектора, като вградени уреди и външни продажби на ключови компоненти като мотори и компресори. Насочените усилия към повишаване на рентабилността ще се центрират около повишаване на конкурентоспособността на разходите чрез оптимизиране на операционната ефективност.

LG Media Entertainment Solution Company обявява приходи за първото тримесечие в размер на 4.95 трлн. корейски вона и оперативна печалба от 4.9 млрд. корейски вона. Докато търсенето на телевизори остава слабо, ръстът в базираните на webOS услуги за реклама и съдържание допринесе в по-голяма степен за резултатите. Приходите остават сравними с предходната година, въпреки че рентабилността се повлиява от повишаването на цените на LCD панелите и по-високите разходи за маркетинг.

През второто тримесечие компанията ще се стреми да създаде синергия в бизнеса си с дисплеи, включително телевизорите, търговските дисплеи и IT продуктите като лаптопи и монитори. Докато пазарът се възстановява бавно, компанията ще наблегне на рентабилността, частично чрез примиум продуктите си. Разширяващия се бизнес с webOS-базираната платформа ще цели повишаване на географския обхват и портфолио от продукти, докато насърчава стратегическите партньорства със създатели на съдържание, за да задържи ръста си.

Vehicle Solution Company регистрира най-високите си приходи за първо тримесечи и оперативна печалба досега, с приходи в размер на 2.84 трлн. корейски вона и оперативна печалба в размер на 125.1 млрд. корейски вона. Ръстът продължава да се дължи на солидния обем поръчки, възлизащ на 100 трлн. корейски вона. Забележително е подобряването на рентабилността в бизнеса с информационно-развлекателни системи в автомобилите, където дялът на примиум продуктите нараства устойчиво. През второто тримесечие, компанията цели да задържи ръста на приходите и да засили структурата на приходите, като увеличи продажбите на продукти с висока стойност, оптимизира операциите в EV бизнеса и подобри ефективността на ресурсите.

LG Eco Solution Company също постига рекордно високи приходи и оперативна печалба. Приходите през първото тримесечие достигат 3.05 трлн. корейски вона, с оперативна печалба от 406.7 млрд. корейски вона, което води до висок оперативен марж от 13.3%. Приходите нарастват с 18% спрямо предходната година, а оперативната печалба – с 21.2%. От началото на 2025, LG управлява своя HVAC бизнес като независимо звено, като забележимият ръст на резултатите се дължи на ефективното разпределение на ресурсите и организационната структура, ориентирана към B2B.

Наред с Vehicle Solution Company, Eco Solution Company служи като основен двигател на B2B растежа на LG. През второто тримесечие компанията ще се стреми да разшири продажбите на нови HVAC продукти и да осигури договори за търговски климатици на развиващите се пазари. Тя, също така, планира да се насочи към мащабни промишлени проекти и проекти за производство на енергия – включително центрове за данни с изкуствен интелект – като използва своите решения за свръхголеми чилъри.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *