LG обявява победителите от webOS Hackathon 2024

Победителите представиха гейминг иновации за цялото семейство и коментираха нарастващия интерес към AI технологиите

 

На 1 октомври LG Electronics обяви победителите от webOS TV хакатон, който се проведе предходната седмица на LG webOS Summit. Събитието беше насочено към  AI решенията и гейминг услугите с цел да намери начини да разшири категорията игри на Smart TV.

Програмисти от цял свят се записаха за участие в технологичния конкурс, за да представят идеите си за приложения или услуги, които да могат да се използват на webOS смарт телевизорите на LG във всеки дом, като така да разнообразят и подобрят гейминг изживяването.

Подадените кандидатури надхвърлиха триста, получени от повече от 50 държави, като финалистите бяха поканени да презентират на сцената пред панел от специалисти на LG и над 300 компании, лидери на пазара. Тримата победители ще имат възможността да работят с екипа на LG, за да разработят идеите и възможностите за имплементираме на решения за бизнеса на webOS. Също така ще продължат работа и по гейминг решенията за LG телевизорите до юни 2025 г. Трите най-добри идеи получиха и парична награда от 100 000 $ за първо място, 80 000 $ за второ и 50 000 $ за трето място.

Първо място: The Quest of Sunflower от Couchplay

Страхотна приключенска игра, базирана на история, създадена от изкуствен интелект със зашеметяваща графика, завладяващи звукови ефекти и начин на игра, в който може да се включи цялото семейство.

Второ място: Signs of Magic от Lukas Klingsbo

Действието се развива във вълшебен свят и проследява историята на магьосницата Еловен, която се бори с нападащите я създания, наречени Astromentals. Платформата използва сензорите на LG Magic Remote, за да създаде реалистично изживяване по време на игра.

Трето място: Thormdeil: Into the Unknown от TV Games

Първият single-player RPG, изработен специално за платформата на смарт телевизорите, който включва сезонно, генерирано от изкуствен интелект, съдържание. Играчите ще могат да обикалят из тъмни пещери, да оцеляват при различни условия и да разкриват дълбоко пазени тайни.

“Количеството на участниците и идеите, които кандидатстваха, е доказателство за  покачващия се интерес към изкуствения интелект и гейминг съдържанието,” споделя Крис Джо, старши вицепрезидент на отдел „Платформи“ в LG Home Entertainment Company. “Вече не просто гледаме телевизия. Ролята на разработчиците да подобряват живота на милиони потребители у дома е огромна, затова LG планира да провежда това събитие всяка година, за да насърчава работата по приложенията на webOS.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *