LG обяви финансовите си резултати за последното тримесечие на 2015 година

LG обяви оперативна печалба за последното тримесечие на 2015 г. от 301,38 млн. щатски долара, като така бележи ръст от 27% в сравнение със същия период през 2014 г., в голяма степен благодарение на подобрената рентабилност на продуктите за дома (черна и бяла техника). Компанията LG Home Appliance & Air Solution още веднъж доказа същественото си значение, регистрирайки солидна оперативна печалба за последното тримесечие в размер на 185,49 млн. щатски долара и увеличение с 57% за годината. Продажбите за тримесечието във всички дивизии възлизат на 12,57 млрд. щатски долара, което е увеличение от 3.8% в сравнение с предното тримесечие, въпреки че засилената конкуренция и влиянието на валутните курсове доведоха до 4.7% спад на приходите в сравнение със същия период през 2014 година

Въпреки многото ярки моменти, свързани с представянето на водещи в индустрията продукти от ключови категории, като цяло 2015 г. беше година, изпълнена с предизвикателства. Оперативната печалба за цялата година е 1,03 млрд. щатски долара спрямо 1,58 млрд. през 2014 г. В резултат на слабото търсене на телевизори на световните пазари и плавния растеж на пазара на смарфони, годишния приход на компанията е 48,8 млрд. долара, сравнен с 50.98 млрд. долара през предходната година.

LG Home Entertainment Company обяви значителни оперативни проходи за последното тримесечие на 2015 г. в размер на 94,3 млн. долара. Приходите от продажби за четвъртото тримесечие са 4,09 млрд. долара (11% ръст спрямо предходното тримесечие) в резултат на подобрените продажби на OLED и UHD телевизори, въпреки че приходите спадат на годишна база поради по-слабото търсене на телевизори в световен мащаб и неблагоприятните промени във валутните курсове. Позовавайки се на обратната връзка, получена по време на CES 2016, LG смята, че тази година ще има по-широко потребление на новите телевизори LG OLED и LG Super 4K Ultra HD. LG допълнително разширява маркетинг дейностите си във връзка с телевизорите и вече пусна първата си реклама по време на финалите на Super Bowl, създадена от известните Ридли и Джейк Скот.

Автор: Владимир Василев

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *