post

Компанията обединява сили с Hyundai Motor Group и YouTube, за да предостави по-забавни информационно-развлекателни преживявания с новите модели Genesis 

 

LG Electronics (LG) обяви, че ще приложи своята информационно-развлекателна система за автомобили с webOS за Automotive, платформата за автомобилно съдържание на компанията, в новите модели Genesis на Hyundai Motor Group (Hyundai Motor Company, Kia corporation, Genesis). На 31 октомври, LG бе домакин на Hyundai Motor Group (Hyundai) и YouTube на церемония в Лос Анджелис, САЩ, за да отпразнуват представянето на webOS за Automotive на Genesis – луксозната марка на Hyundai, както и да обсъдят партньорството си за подобряване на забавленията в автомобилите. 

Genesis, новите модели на Hyundai, са оборудвани с информационно-развлекателна система, която използва изцяло възможностите на webOS за Automotive. Пътниците на предните и задните седалки вече ще могат удобно да гледат съдържание с висока разделителна способност – така, както досега са му се наслаждавали на своя смарт телефон или телевизор, като в същото време спазват всички регулации за безопасно шофиране. Дисплеите на инфоразвлекателната система могат да излъчват съдържание с поглъщащото качество на звука, разработено от Genesis. 

Това сътрудничество е забележително, тъй като с него LG за първи път представя своята платформа за автомобилно съдържание. LG създава webOS за Automotive, за да разшири уникалните изживявания и услуги, които предлага на клиентите си на пътя. Използвайки доказаната популярност и удобство на webOS, която е достигнала кумулативни продажби от 200 милиона на пазара на смарт телевизорите, компанията разработва нова версия за автомобили, така че шофьорите и пътниците да могат да се наслаждават на широк набор от over-the-top (OTT) услуги, включително YouTube, в подобрена салонна обстановка.

LG, Hyundai и YouTube работят в тясно сътрудничество, за да внедрят телевизионното приложение на YouTube в WebOS за Automotive, осигурявайки оптимизирано изживяване при гледане в колата. Освен това приложението на YouTube използва новоразработените сензорни решения на WebOS за Automotive.

Винаги на първите места в иновативните решения за пазара на информационно-развлекателните системи, LG непрекъснато подобрява преживяванията на шофьорите и пътниците, като използва обширните технологии и познания в областта на телевизорите и домакинските уреди, натрупани в продължение на десетилетия.

С webOS за Automotive клиентите могат удобно да се наслаждават на разнообразното съдържание, налично на телевизорите в дома им, вече и от своя автомобил. Платформата осигурява едно различно изживяване в областта на придвижването с автомобили, което внася повече стойност в живота на пътя, като разширява зоната, в която протича ежедневието ни, и до колата.

„Благодарение на технологичното развитие, базирано на SDV, хората вече могат да се наслаждават удобно на разнообразно видеосъдържание в автомобилите си“, споделя Куон Хе-юнг, вицепрезидент на Infotainment Development Center в Hyundai Motor Group. „Ще продължим да разширяваме сътрудничеството си с най-големите международни компании за съдържание, за да предоставим на клиентите си по-разнообразни и ценни изживявания в автомобила.“

„YouTube предлага широка гама и дълбочина на аудио- и видеосъдържание, оптимизирано за забавление в автомобила. Горди сме, че сме част от това сътрудничество, което издига развлеченията в автомобила на следващото ниво.“ – споделя Тони Арчибонг, управляващ директор на Global Product Partnerships в YouTube.

„LG продължава да се ангажира с представянето на най-модерните решения за автомобили, включително webOS за Automotive, тъй като се стремим да повишим потребителското изживяване на водачите и пътниците, като същевременно отговаряме на разнообразните изисквания на производителите на автомобили“, заяви Еун Сеок-хюн, президент на LG Vehicle component Solutions Company.

Благодарение на богатото разбиране на клиентите и пространствата в техните домове, през септември LG проведе пресконференция на IAA Mobility 2023 в Мюнхен, Германия, на която главният изпълнителен директор на LG, Уилям Чо, сподели гледната точка на компанията и представи визията ѝ за бъдещата индустрия за мобилност под мотото “Taking Life’s Good on the Road”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *