LG Electronics обяви плановете си да се превърне в най-продаваната марка 3D телевизори до края на следващата година. Намерението на компанията се базира на бързото приемане на нейната серия телевизори CINEMA 3D.
„С развитието на технологията и все по-големия избор от 3D съдържание, нашите очаквания са, че пазарът на 3D телевизори ще се разрасне с изключително бързи темпове през 2012 година“, каза Хавис Куон, президент и главен изпълнителен директор на LG Home Entertainment Company. „LG възнамерява да се превърне в лидер по отношение на 3D телевизорите до такава степен, че нашата марка да се свързва с 3D забавлението като цяло.”
„Все по-големият брой приложения за Smart 3D телевизори ще увеличи конкуренцията за създаване на единен стандарт на екосистемата от приложения. Успехът на пазара на телевизори вече няма да зависи единствено от самите устройства, а от екосистемата, в която те работят“, добави Куон.
70% от черната техника на LG ще притежава 3D възможности през 2012
След пускането им Smart телевизорите LG CINEMA 3D затвърдиха позициите на компанията на пазара на 3D телевизори. До края на следващата година LG ще представи по-широко портфолио от продукти както във високия, така и в ниския клас, като 3D възможностите ще са налични в 70% от черната техника.
LG Electronics ще продължи да подобрява стандартите на 3D забавлението.
За тази цел LG ще работи в тясно сътрудничество с дъщерната си компания LG Display (водещ производител и доставчик на TFT LCD монитори, OLED и гъвкави дисплеи), както и с други свои компании, подпомогнали развитието на пасивната 3D технология на LG (FPR), която е в основата на серията CINEMA 3D.
Като допълнение LG ще продължи да полага усилия в посока разширяване на възможностите на своите продукти за разпространение на съдържание и предлагане на услуги за 3D „видео при поискване“ (VоD).
Компанията ще наблегне също и върху създаването на съдържание, съобразено с конкретните нужди на всеки пазар.
Перспективи пред бизнеса със Smart телевизори
Подобряването на екосистемата от приложения за Smart телевизорите е важна част от бизнес стратегията на LG.
Стратегическите партньорства с разпространители на 3D съдържание, онлайн сайтове предлагащи платено видео съдържание и софтуерни компании, които създават игри ще позволяват на клиентите директен достъп и по-широк избор от съдържание.
Дистанционното управление Magic Motion е ключов елемент за предлагането на повече функционалности на успешната платформа за Smart телевизори.
3D телевизорите на LG постепенно ще преминат към платформа с отворена архитектура.
Това ще направи разработването на приложения и създаването на съдържание далеч по-лесно и удобно за разработчиците и продуцентите.
Като създава динамичен пазар на приложения и съдържание, LG очаква значително увеличение на интереса към 3D функционалността.
Бързо преминаване към следващото поколение дисплеи
LG работи с компанията LG Display, за да разработи следващото поколение дисплеи, поддържащи ултрависока резолюция (UD).
Тази технология ще бъде масово използвана при OLED телевизорите, които се очаква да са на пазара през следващата година.
Екраните с ултрависока резолюция ще имат четири пъти по-добра разделителна способност спрямо съществуващите HD екрани.
Сериозните инвестиции в изследване и развитие са насочени и към разработването на 3D дисплеи, за които не са нужни очила.
Стремежът на LG да заеме първото място на световния пазар на 3D телевизори се допълва и от постоянните подобрения при управлението на производствения процес и разпространителската мрежа.
LG планира да разшири производствените си мощности на пазари като Европа, Северна Америка и Китай.
Компанията ще създаде и условия за по-бързо преминаване през митническите процедури и ще подобри логистиката си. Всичко това е с цел да увеличи производствения си капацитет за производство на 3D телевизори.