Глобалният производител на персонални компютри Lenovo стартира пътуващото шоу Lenovo DO Tour в Източна Европа, което ще премине през девет държави.
Уникалният камион на Lenovo ще посети Полша, Чехия, Словакия, Унгария, Сърбия, Румъния, България, Гърция и Турция.
Обиколката му започва на 25 август във Варшава, а крайната точка от маршрута е Анкара на 16 октомври 2011 г.
По време на турнето Lenovo ще представи последните продукти и технологии на компанията, ще се срещне отблизо с потребителите и ще влезе в пряк контакт с тях.
Камионът ще бъде в София на 26 септември.
„Турнето DO Tour е част от стратегията на Lenovo да се фокусира върху онези хора, които ние наричаме „DОers”. Ние не просто произвеждаме настолни и преносими компютри, а искаме да помогнем на нашите клиенти – без значение дали те са млади предприемачи, хора на изкуството, бизнесмени или студенти – да бъдат по-добри в ежедневната си работа и да сбъдват мечтите си, като използват изключителните инструменти, които Lenovo предлага,” казва Емес Биро, маркетинг мениджър на Lenovo за Източна Европа и Турция. „Искаме да дадем възможност на нашите потребители да докоснат и да почувстват най-новите ни продукти и технологии – лаптопи, компютърни конфигурации, а също и нашите първи таблети, които в момента пускаме на европейския пазар.”
В рамките на 37 промоционални дни и на 17 различни локации, представянето на продуктите и технологиите на Lenovo на ще бъде на разположение на десетки хиляди посетители, в това число стотици бизнес партньори и журналисти.
Публиката на всяка от локациите ще може да се запознае с най-новите продукти, да получи консултация и съвет и да се възползва от специални оферти в рамките на промоцията.
Посетителите ще имат възможността да се насладят на изпълненията на местни „DОers” във всяка от страните – музиканти, артисти и т.н., да играят на интересни игри, представящи портфолиото на Lenovo, и да спечелят много подаръци.
Едновременно с пътуването на шоуто, Lenovo DO Tour може да бъде проследено и онлайн.
На адрес www.lenovodotour.com посетителите могат не само да видят най-новата информация за камиона на DO Tour, но също и да участват в онлайн конкурса за потребители, които отговарят на профила „DОer”.
Участниците в състезанието могат да се присъединят към деветте предизвикателства по теми като „Околна среда”, „Достъп до технологии”, „Забавление”, „Изкуство и дизайн”, „Представяне и бързина”, „Реклама” и други.
По един лаптоп Lenovo за всяко едно от 9-те предизвикателства и едноседмично пътуване до Пекин, Китай са наградите, които очакват победителите в конкурса.