Лидерът в ритейла разширява дигиталното си присъствие
В края на юни лидерът в ритейла Kaufland България стартира своя собствен канал във визуалната платформа Pinterest. Той е посветен на любителите на храната, хоби готвачите и ентусиастите, които обичат да майсторят сами вкъщи. Благодарение на новия канал потребителите ще имат бърз достъп до вдъхновяващи съвети, многобройни идеи за апетитни ястия и творчески проекти в дома си, които могат да осъществят с продукти от асротимента на Kaufland.
Позициониране на най-голямата търговска верига в Pinterest ѝ дава ключово предимство в общуването със своите клиенти. Потребителите ще имат бърз достъп през мобилния си телефон до ежедневен източник на вдъхновение по широк кръг от теми – от рецепти и съвети за домакинството до идеи за декорация и стил. Клиентите на Kaufland ще имат възможността да разглеждат и запазват полезно и интересно съдържание, което ще им помага в ежедневните дейности и празнични приготовления.
„Стартирането на новия ни канал в Pinterest е още един начин да достигнем до най-младите клиенти, които са и активни потребители на приложението. Създадохме това пространство, за да вдъхновяваме клиентите ни и да предлагаме полезни идеи, които отразяват нашите ценности и стремежи към по-добро и по-пълноценно потребителско изживяване“, каза Антон Терзиев, ръководител на отдел „Дигитални комуникации“ в Kaufland.
С присъединяването си към Pinterest най-голямата верига за модерна търговия в страната разширява портфолиото си от дигитални канали и се свързва с активните хора, които не се разделят със своя телефон. Като дигитален лидер, Kaufland е първата компания в ритейл сектора със собствени канали в най-предпочитаните и използвани мобилни приложения в България – WhatsApp и Viber. В унисон с политиките си за устойчиво развитие и намаляване на въздействието върху околната среда и отпечатъка от дейността си, ритейлърът постоянно развива своето онлайн присъствие. Новият Pinterest канал на Kaufland е още една стъпка за улеснение на потребителите в динамиката на забързаното ежедневие и последователно изпълнение на процеса по дигитализация на компанията.
Клиентите на най-голямата търговска верига в България могат да последват новия канал в Pinterest и да се насладят на разнообразното съдържание напълно безплатно. Независимо дали търсят идеи за домашен декор или свежи факти за плодове и зеленчуци, новите рубрики в канала на Kaufland в Pinterest ще предложат от всичко.