Последните данни, публикувани от IDC сочат, че iPad си остава най-популярният таблет в света, като води със значителна разлика пред конкурентните устройства на Samsung и Amazon, а Apple е продала общо 43.8 милиона таблета през 2017 година, което е с 2,2 милиона повече от устройствата на Samsung и Amazon, взети заедно – съответно 24.9 и 16.7 милиона.
Всъщност гигантът от Купертино държи 26.8% от пазара на таблети през 2017 година, или приблизително един от всеки четири продадени през миналата година е бил iPad. Пазарният дял на компанията се е увеличил с 2.5%, а миналата седмица компанията обяви 5.8 милиарда долара приходи от продажбите на iPad през последното тримесечие, което представлява ръст с 6%, спрямо 2016 година. Очаква се тази година компанията да представи поне един нов модел iPad с тънки рамки и дисплей от край до край, без хоум бутон и с Face ID.