IKEA добави допълнена реалност в продуктовия си каталог

Новият печатен продуктов каталог на IKEA става интерактивен благодарение на допълнена реалност. С помощта на специално приложение за мобилни устройства, потребителите могат да гледат видео, да въртят 3D модели и да „виждат“ през вратичките на мебелите на страниците на изданието.

Тиражът на ежегодните печатни каталози на IKEA е 210 милиона копия. От компанията считат, че допълнената реалност може да предостави на купувачите повече информация при избора на продукт.

Интерактивните елементи ще се появят в каталога за 2013 г, който впрочем ще почне да се разпространява още от този месец. Трябва да отбележим, че за да се види цифровото съдържание на печатния каталог е нужна интернет връзка.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *